Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Poticanje stvaralaštva u odgoju i obrazovanju : knjiga radova : priručnik za sadašnje i buduće učiteljice i učitelje = Encouraging creativity in education : collection of papers : a handbook for current and future teachers (CROSBI ID 7221)

Urednička knjiga | zbornik radova s konferencije

Poticanje stvaralaštva u odgoju i obrazovanju : knjiga radova : priručnik za sadašnje i buduće učiteljice i učitelje = Encouraging creativity in education : collection of papers : a handbook for current and future teachers / Bognar, Ladislav ; Whitehead, Jack ; Bognar, Branko et al. (ur.) Zagreb: Profil International, 2009

Podaci o odgovornosti

Bognar, Ladislav ; Whitehead, Jack ; Bognar, Branko ; Perić Kraljik, Mira ; Munk, Krešimir

Bilić Meštrić, Klara ; Varga, Rahaela

hrvatski

Poticanje stvaralaštva u odgoju i obrazovanju : knjiga radova : priručnik za sadašnje i buduće učiteljice i učitelje = Encouraging creativity in education : collection of papers : a handbook for current and future teachers

Zbornik sadrži radove koji su prijavljeni na međunarodnu konferenciju Kreativni pristup osposobljavanju učitelja. Autori ovih radova su sveučilišni profesori, studenti budući učitelji, ali i pedagozi, učiteljice i učitelji razredne nastave, nastavnici i nastavnice, profesori i profesorice osnovnih i srednjih škola, suradnici na izdavanju školskih udžbenika, polaznici doktorskih studija. Pored sudionika iz Hrvatske i Srbije tu su i sudionici iz Engleske, Irske, Poljske, Turske i Kenije. Sve radove smo podijelili u tri velike grupe: Radove koji se odnose na poticanje kreativnosti budućih učiteljica i učitelja, radove koji se bave kreativnošću učitelja, te radove koji govore o poticanju kreativnosti učenika. Svi radovi su recenzirani, i to tako da su recenzenti po svom znanstvenom statusu ili jednaki ili viši od autora rada. Primjedbe recenzenata su dostavljene autorima i oni su radove korigirali prema tim zahtjevima. Da bismo izašli iz stereotipnog pristupa, pri recenziranju smo tražili da recenzenti svaki rad procijene prema aspektu kreativnosti na koji je usmjeren služeći se pristupom Edwarda de Bona nazvanom lateralno ili paralelno mišljenje. Ovaj pristup simbolički je prikazan kroz šest raznobojnih šešira. U priloženoj tablici prikazani su kriteriji za svrstavanje radova. Radovi su i metodološki vrlo različiti. Od teorijskih i preglednih radova koji objašnjavaju različite pristupe fenomenu kreativnosti, istraživačkih radova koji analiziraju stanje u praksi, pa sve do akcijskih istraživanja pojedi- nih mislećih praktičara i praktičnih prikaza vlastitog rada. Posebno su zanimljivi radovi grupe autora koji primjenjuju „living theory” i koji prakticiraju subjektivni pristup pedagoškim fenomenima. Svi prilozi objavljeni su ili na hrvatskom ili na engleskom jeziku prema tome na kojem su jeziku napisani, a naslov i sažetak su prevedeni. Dvojezično objavljivanje radova bilo je neizvedivo zbog velikog broja stranica. U Zborniku su većinom tekstualni radovi, ali ima i prezentacija te video snimaka. I te smo radove uvrstili u Zbornik kako bismo predstavili autorice i autore, a dodan je i link pomoću kojeg se mogu otvoriti na internetu. Ovu mogućnost koriste i mnogi autori tekstualnih radova što im svakako daje novu multimedijalnu kvalitetu.

kreativnost; nastava; osposobljavanje učitelja

Međunarodna konferencija "Stvaralački pristup osposobljavanju učitelja", Požega, od 28.-30.09.2009.

engleski

ncouraging creativity in education : collection of papers : a handbook for current and future teachers

nije evidentirano

creativity; teachinh proces; teachr education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Profil International

2009.

978-953-12-1143-7

361

Biblioteka Profil akademija;

objavljeno

Povezanost rada

Pedagogija