Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 457988

Cjenovna strategija pokretnih operatora: T-mobile Hrvatska d.o.o., Vipnet d.o.o. i Tele2 d.o.o.


Majeron, Ivona
Cjenovna strategija pokretnih operatora: T-mobile Hrvatska d.o.o., Vipnet d.o.o. i Tele2 d.o.o. 2010., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka


Naslov
Cjenovna strategija pokretnih operatora: T-mobile Hrvatska d.o.o., Vipnet d.o.o. i Tele2 d.o.o.
(Mobile operator's price strategy: T-mobile Hrvatska d.o.o., Vipnet d.o.o. i Tele2 d.o.o.)

Autori
Majeron, Ivona

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
23.03.

Godina
2010

Stranica
62

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina

Ključne riječi
Cjenovna strategija; pokretni operatori
(Price strategy; mobile operator)

Sažetak
Cilj je ovog diplomskog rada pružiti usporedbu prisutnih pokretnih operatora kroz proces kreiranja i primjene cjenovnih strategija u postojećim uvjetima na tržištu pokretnih komunikacija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka