Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 457985

Masovni mediji u Hrvatskoj


Jurinčić, Božica
Masovni mediji u Hrvatskoj 2010., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka


Naslov
Masovni mediji u Hrvatskoj
(Mass media in Croatia)

Autori
Jurinčić, Božica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
30.03.

Godina
2010

Stranica
86

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina

Ključne riječi
Masovni mediji; Hrvatska
(Mass media; Croatia)

Sažetak
Svrha i ciljevi ovog diplomskog rada jesu upoznavanje temeljnih značajki oglašavanja, masovnih medija i istraživanja zastupljenosti medija. Ciljevi su proučiti i istražiti temeljne značajke masovnih medija, te vidjeti njihovo značenje za izbor medija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka