Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Novi milenij i marketing (CROSBI ID 474988)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Grbac, Bruno Novi milenij i marketing // Marketing forum 2 / Grbac, Bruno (ur.). Rijeka: Društvo za marketing Rijeka, 2000. str. 5-13-x

Podaci o odgovornosti

Grbac, Bruno

hrvatski

Novi milenij i marketing

Gospodarski i drugi subjekti usmjereni su na budućnost. Većina njih tu budućnost sagledavaju na starim osnovama, na modelima dosadašnjeg razvitka. To je jednostavniji ali i neizvjesniji pristup. U novim uvjetima koji su vremenskom dimenzijom determinirani novim milenijem napretak je moguć na osnovi implementacije marketing koncepta i uvažavanjem novih relacija. Rezulatati istraživanja ukazuju da se prilagođavanje promjenama i primjereni napredak ostvaruju izgradnjom partnerskig odnosa sa svim sudionicima na tržištu: kupcima, konkurentima, dobavljačima i distributerima. Za ostvarivanju tih odnosa nužno je znanje, iskustvo i vještina na individualnoj i kolektivnoj razini.

nove relacije marketing koncepta; izgradnja partnerskih odnosa

nije evidentirano

engleski

New millennium and Marketing

nije evidentirano

New Relations in Marketing Concept; Establishment of Partnership Relations

nije evidentirano

Podaci o prilogu

5-13-x.

2000.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Grbac, Bruno

Rijeka: Društvo za marketing Rijeka

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Ekonomija