Novi milenij i marketing (CROSBI ID 474988)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Grbac, Bruno
hrvatski
Novi milenij i marketing
Gospodarski i drugi subjekti usmjereni su na budućnost. Većina njih tu budućnost sagledavaju na starim osnovama, na modelima dosadašnjeg razvitka. To je jednostavniji ali i neizvjesniji pristup. U novim uvjetima koji su vremenskom dimenzijom determinirani novim milenijem napretak je moguć na osnovi implementacije marketing koncepta i uvažavanjem novih relacija. Rezulatati istraživanja ukazuju da se prilagođavanje promjenama i primjereni napredak ostvaruju izgradnjom partnerskig odnosa sa svim sudionicima na tržištu: kupcima, konkurentima, dobavljačima i distributerima. Za ostvarivanju tih odnosa nužno je znanje, iskustvo i vještina na individualnoj i kolektivnoj razini.
nove relacije marketing koncepta; izgradnja partnerskih odnosa
nije evidentirano
engleski
New millennium and Marketing
nije evidentirano
New Relations in Marketing Concept; Establishment of Partnership Relations
nije evidentirano
Podaci o prilogu
5-13-x.
2000.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096