Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Odrednice politike marketinga u dinamičkom okruženju (CROSBI ID 87794)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Grbac, Bruno Odrednice politike marketinga u dinamičkom okruženju Tržište, 9 (1997), 1-2; 159-166-x

Podaci o odgovornosti

Grbac, Bruno

hrvatski

Odrednice politike marketinga u dinamičkom okruženju

U radu se istražuju odrednice politike marketinga u dinamičkom okruženju. U tu svrhu provedeno je istraživanje i analizirane su snage koji potiču promjene i veličine kojima se poduzeća prilogođavaju promjenama. Metodom intervjua sa menadžerima uspješnih poduzeća iz dinamičkog okružja srednje Europe definirane su kao ključne odrednice politike marketinga: izgradnja mrežnih odnosa, stalno inoviranje ponude, stvaranje prepoznatljive ponude i definiranje kulturnog pročelja. Relacije između odrednica, politike marketinga i napretka poduzeća iskazane su modelom.

politika marketinga; dinamičko okruženje; napredak poduzeća

nije evidentirano

engleski

Determinants of Marketing Policy in Dynamic Environment

nije evidentirano

Marketing Policy; Dynamic Environment; Development of Companies

nije evidentirano

Podaci o izdanju

9 (1-2)

1997.

159-166-x

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija