Odrednice politike marketinga u dinamičkom okruženju (CROSBI ID 87794)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Grbac, Bruno
hrvatski
Odrednice politike marketinga u dinamičkom okruženju
U radu se istražuju odrednice politike marketinga u dinamičkom okruženju. U tu svrhu provedeno je istraživanje i analizirane su snage koji potiču promjene i veličine kojima se poduzeća prilogođavaju promjenama. Metodom intervjua sa menadžerima uspješnih poduzeća iz dinamičkog okružja srednje Europe definirane su kao ključne odrednice politike marketinga: izgradnja mrežnih odnosa, stalno inoviranje ponude, stvaranje prepoznatljive ponude i definiranje kulturnog pročelja. Relacije između odrednica, politike marketinga i napretka poduzeća iskazane su modelom.
politika marketinga; dinamičko okruženje; napredak poduzeća
nije evidentirano
engleski
Determinants of Marketing Policy in Dynamic Environment
nije evidentirano
Marketing Policy; Dynamic Environment; Development of Companies
nije evidentirano