Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Tehnologija marketinga, održivi razvitak i globalizacija (CROSBI ID 87793)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Grbac, Bruno Tehnologija marketinga, održivi razvitak i globalizacija // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 11 (1999), 1-2; 86-93-x

Podaci o odgovornosti

Grbac, Bruno

hrvatski

Tehnologija marketinga, održivi razvitak i globalizacija

Prijelaz u novi milenijum karakteriziran je procesom globalizacije i napretkom baziranim na konceptu održivog razvitka. U radu se istražuju odrednice procesa globalizacije i raspravlja koncept održivog napretka. Na tim spoznajama naglašava se potreba za novim znanjem o marketingu, odnosno ukazuje se na potrebe uvažavanja procesa stalnog unapređenja u stvaranju, prihvatu i apliciranju znanja o marketingu.

Globalizacija; održivi razvitak; tehnologija marketinga

nije evidentirano

engleski

Marketing Technology, Sustainable Development and Globalization

nije evidentirano

Globalization; Marketing Technology; Sustainable Development

nije evidentirano

Podaci o izdanju

11 (1-2)

1999.

86-93-x

objavljeno

0353-4790

Povezanost rada

Ekonomija