Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Povezanost između dimenzija samopoimanja i uključenosti u izvannastavne aktivnosti kod učenika osnovne škole (CROSBI ID 358042)

Ocjenski rad | diplomski rad

Čorić, Ivana Povezanost između dimenzija samopoimanja i uključenosti u izvannastavne aktivnosti kod učenika osnovne škole / Bratko, Denis (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2010

Podaci o odgovornosti

Čorić, Ivana

Bratko, Denis

hrvatski

Povezanost između dimenzija samopoimanja i uključenosti u izvannastavne aktivnosti kod učenika osnovne škole

Ciljevi ovog istraživanja bili su provjeriti postoje li razlike u dimenzijama samopoimanja između učenika uključenih u izvannastavne aktivnosti i onih koji nisu uključeni u izvannastavne aktivnosti. Također se promatrala razlika između učenika različitog spola i različite školske dobi s obzirom na uključenost u izvannastavne aktivnosti. Sudionici (N=211) su bili učenici petih, šestih, sedmih i osmih razreda jedne zagrebačke osnovne škole. Uspoređeni su rezultati na pojedinim dimenzijama samopoimanja, mjereni Skalom percipirane kompetentnosti autorice S. Harter, za svaku od dviju grupa u koje su učenici bili podijeljeni s obzirom na njihovu uključenost u izvannastavne aktivnosti. t-testom se ustanovilo da se s obzirom na uključenost u izvannastavne aktivnosti učenici razlikuju u dimenziji školske kompetetnosti na način da su na toj dimenziji učenici koji su uključeni u izvannastavne aktivnosti postigli statistički značajno više rezultate. Na dimenziji socijalne prihvaćenosti, sportske kompetentnosti, regulacije ponašanja, tjelesnog izgleda i općeg samopoštovanja nisu nađene statistički značajne razlike među grupama. S obzirom na spol, sudionici se razlikuju statistički značajno na dimenzijama regulacije ponašanja (u kojoj djevojke postižu statistički značajno više rezultate u odnosu na mladiće). Hi-kvadrat testom nije dobivena statistički značajna razlika između djevojaka i mladića u odnosu na njihovu uključenost u izvannastavne aktivnosti. Analizom varijance (ANOVA) je testirana razlika u dimenzijama samopoimanja između ispitanika petog, šestog, sedmog i osmog razreda. Dobiveni rezultat pokazuje da ne postoji statistički značajna razlika u dimenzijama samopoimanja između navedenih skupina ispitanika.

samopoimanje; percepcija kompetentnosti; izvannastavne aktivnosti; osnovnoškolci

nije evidentirano

engleski

Relation between self-concept dimensions and engagement in extracurricular activities among primary school students

nije evidentirano

self-concept; perception of competence; extracurricular activities; primary school

nije evidentirano

Podaci o izdanju

31

31.03.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Psihologija