Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kako učenici prihvaćaju Europski jezični portfolio u hrvatskim školama (CROSBI ID 560617)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Berlengi, Vedrana Kako učenici prihvaćaju Europski jezični portfolio u hrvatskim školama / Vučo, Julijana ; Milatović, Biljana (ur.). Nikšić: Filozofski fakultet Nikšić Univerziteta Crne Gore, 2010. str. 286-294

Podaci o odgovornosti

Berlengi, Vedrana

hrvatski

Kako učenici prihvaćaju Europski jezični portfolio u hrvatskim školama

U sklopu projekta Razvijanje učenikove samostalnosti uz pomoć Europskog jezičnog portfolija (EJP) u pojedine hrvatske škole uveden je ovaj didaktički materijal. U projektu sudjeluju učenici nižih i viših razreda osnovne škole. U ovom nas radu zanima kako su se učenici snašli pri upotrebi Europskog jezičnog portfolija, na koje su poteškoće naišli prilikom ispunjavanja te koji su njihovi stavovi o ovom didaktičkom materijalu nakon što su ga koristili godinu dana: smatraju li da ga mogu samostalno ispunjavati, pomaže li im EJP u učenju stranoga jezika, pomaže li im u određivanju ciljeva te žele li i dalje nastaviti koristiti EJP.

Europski jezični portfolio; učenikova samostalnost; osnovna škola

nije evidentirano

engleski

The European Language Portfolio in Croatian schools – the student’s perspective

nije evidentirano

European Language Portfolio; student autonomy; elementary school

nije evidentirano

Podaci o prilogu

286-294.

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Vučo, Julijana ; Milatović, Biljana

Nikšić: Filozofski fakultet Nikšić Univerziteta Crne Gore

978-86-7798-039-9

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Filologija