Kako učenici prihvaćaju Europski jezični portfolio u hrvatskim školama (CROSBI ID 560617)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Berlengi, Vedrana
hrvatski
Kako učenici prihvaćaju Europski jezični portfolio u hrvatskim školama
U sklopu projekta Razvijanje učenikove samostalnosti uz pomoć Europskog jezičnog portfolija (EJP) u pojedine hrvatske škole uveden je ovaj didaktički materijal. U projektu sudjeluju učenici nižih i viših razreda osnovne škole. U ovom nas radu zanima kako su se učenici snašli pri upotrebi Europskog jezičnog portfolija, na koje su poteškoće naišli prilikom ispunjavanja te koji su njihovi stavovi o ovom didaktičkom materijalu nakon što su ga koristili godinu dana: smatraju li da ga mogu samostalno ispunjavati, pomaže li im EJP u učenju stranoga jezika, pomaže li im u određivanju ciljeva te žele li i dalje nastaviti koristiti EJP.
Europski jezični portfolio; učenikova samostalnost; osnovna škola
nije evidentirano
engleski
The European Language Portfolio in Croatian schools – the student’s perspective
nije evidentirano
European Language Portfolio; student autonomy; elementary school
nije evidentirano
Podaci o prilogu
286-294.
2010.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Vučo, Julijana ; Milatović, Biljana
Nikšić: Filozofski fakultet Nikšić Univerziteta Crne Gore
978-86-7798-039-9
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096