Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Grad Rijeka u "potrazi" za novim imidžem: marketing gradova s ciljem stvaranja konkurentne urbane sredine (CROSBI ID 161361)

Prilog u časopisu | stručni rad

Slavuj, Lana Grad Rijeka u "potrazi" za novim imidžem: marketing gradova s ciljem stvaranja konkurentne urbane sredine // Geografski horizont, 55 (2009), 2; 29-38

Podaci o odgovornosti

Slavuj, Lana

hrvatski

Grad Rijeka u "potrazi" za novim imidžem: marketing gradova s ciljem stvaranja konkurentne urbane sredine

Danas u svijetu postoje različiti brendovi, pa tako govorimo o brendu automobila, odjeće, cipela ili prehrambenih proizvoda. Međutim, mogu li brendovi biti i neki prostori, konkretnije gradovi? Iako gradovi nisu proizvodi poput ovih prije navedenih ipak se u posljednje vrijeme sve više radi na stvaranju njihove prepoznatljivosti. Specifičan i pozitivan imidž pomaže gradovima da se bolje istaknu između ostalih koji nude slične mogućnosti. Povijesno-geografske značajke, kulturna baština, festivali i cjelokupna atmosfera koju posjeduje određeni prostor, temelji su za posebnu priču koja bi nas (posjetitelje, poduzetnike ili buduće stanovnike) trebala uvjeriti da između mnogih drugih, odaberemo baš taj grad. U tu svrhu razvijene su različite marketinške strategije

Grad Rijeka; marketing grada; imidž grada

nije evidentirano

engleski

The City of Rijeka in search of a new image: city marketing as a tool for creating competetive urban destination

nije evidentirano

City of Rijeka; city marketing; city image

nije evidentirano

Podaci o izdanju

55 (2)

2009.

29-38

objavljeno

0016-7266

Povezanost rada

nije evidentirano