Grad Rijeka u "potrazi" za novim imidžem: marketing gradova s ciljem stvaranja konkurentne urbane sredine (CROSBI ID 161361)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Slavuj, Lana
hrvatski
Grad Rijeka u "potrazi" za novim imidžem: marketing gradova s ciljem stvaranja konkurentne urbane sredine
Danas u svijetu postoje različiti brendovi, pa tako govorimo o brendu automobila, odjeće, cipela ili prehrambenih proizvoda. Međutim, mogu li brendovi biti i neki prostori, konkretnije gradovi? Iako gradovi nisu proizvodi poput ovih prije navedenih ipak se u posljednje vrijeme sve više radi na stvaranju njihove prepoznatljivosti. Specifičan i pozitivan imidž pomaže gradovima da se bolje istaknu između ostalih koji nude slične mogućnosti. Povijesno-geografske značajke, kulturna baština, festivali i cjelokupna atmosfera koju posjeduje određeni prostor, temelji su za posebnu priču koja bi nas (posjetitelje, poduzetnike ili buduće stanovnike) trebala uvjeriti da između mnogih drugih, odaberemo baš taj grad. U tu svrhu razvijene su različite marketinške strategije
Grad Rijeka; marketing grada; imidž grada
nije evidentirano
engleski
The City of Rijeka in search of a new image: city marketing as a tool for creating competetive urban destination
nije evidentirano
City of Rijeka; city marketing; city image
nije evidentirano