Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

INFORMACIJSKA I KOMUNIKACIJSKA TEHNOLOGIJA U OBRAZOVANJU: STANJE I PERSPEKTIVE (CROSBI ID 161300)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Željko Hutinski ; Boris Aurer INFORMACIJSKA I KOMUNIKACIJSKA TEHNOLOGIJA U OBRAZOVANJU: STANJE I PERSPEKTIVE // Informatologia (Zagreb), 42 (2009), 4; 265-272

Podaci o odgovornosti

Željko Hutinski ; Boris Aurer

hrvatski

INFORMACIJSKA I KOMUNIKACIJSKA TEHNOLOGIJA U OBRAZOVANJU: STANJE I PERSPEKTIVE

Utjecaj ICT-a na cjelokupni život i rad čovječanstva je očit i svakim danom postaje sve veći. Način korištenja ICT-a u obrazovanju mijenjao se je njihovim razvojem. Od učenja programiranja u BASIC-u u početnoj fazi, do podučavanja putem Interneta. U radu se daje kratak pregled primjene ICT-a u obrazovnoj djelatnosti, te kritički osvrt na postignute rezultate. Posebno su obrađeni oblici primjene ICT-a u visokom obrazovanju. Raspravljeno je i pitanje kompjutorske pismenosti. Na kraju se iznosi primjer korištenja ICT-a na Fakultetu organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu.

education; computers; communication; ICT; Internet

nije evidentirano

engleski

ICT ACADEMIC EDUCATION: PRESENT STATE AND PERSPECTIVE

nije evidentirano

education; computers; communication; ICT; Internet

nije evidentirano

Podaci o izdanju

42 (4)

2009.

265-272

objavljeno

1330-0067

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice
Indeksiranost