Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 455805

Sudjelovanje korisnika u nastavi studenata socijalnog rada: perspektiva nastavnika


Skokandić, Saša; Urbanc, Kristina
Sudjelovanje korisnika u nastavi studenata socijalnog rada: perspektiva nastavnika // Ljetopis socijalnog rada, 16 (2009), 2; 327-354 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 455805 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Sudjelovanje korisnika u nastavi studenata socijalnog rada: perspektiva nastavnika
(Participation of service users in social work education: theachers' perspective)

Autori
Skokandić, Saša ; Urbanc, Kristina

Izvornik
Ljetopis socijalnog rada (1846-5412) 16 (2009), 2; 327-354

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni rad, znanstveni

Ključne riječi
obrazovanje studenata; socijalni rad; sudjelovanje korisnika u nastavi; perspektiva nastavnika
(education of students; social work; user involvementin teh education process; teachers' perspective)

Sažetak
Cilj istraživanja bio je dobiti uvid u to kako nastavnici procjenjuju opseg, kvalitetu i smisao uključivanja korisnika u nastavu. Uzorak ispitanika sačinjavalo je osam nastavnika, nositelja ili sudionika u nastavi stručnih kolegija (Teorijske osnove socijalnog rada, Socijalni rad s pojedincem, Socijalni rad s obitelji, Socijalni rad s grupom, Socijalni rad u zajednici, Socijalni rad s invalidima, Socijalni rad i problemi mladih, Socijalna gerontologija) Studijskog centra socijalnog rada Pravnog fakulteta u Zagrebu, s kojima su provedeni polustrukturirani intervjui. Rezultati su pokazali da su, glede uključenosti korisnika u nastavu za studente socijalnog rada, nastavnici ili premalo informirani ili smatraju da uključenost nije dostatna, ali da postoje pozitivni pomaci te da se korisnici uključuju u različite oblike održavanja nastave. Pokazalo se da postoje i bojazni kako ovakvi oblici neposrednog uključivanja korisnika mogu dovesti do njihove zloupotrebe i manipuliranja, odnosno, da korisnicima nije mjesto na fakultetu, osim u svrhu bolje ilustracije primjera iz prakse. Prema mišljenju nastavnika, studenti pozitivno gledaju na uključivanje korisnika u nastavu, stoga je važno ostvariti nužne pretpostavke (pristupačnost, poštivanje profesionalnih etičkih standarda, planiranje uključivanja nastavnim programom itd.). Među preporukama za bolju uključenost korisnika u buduće nastavne programe navedeno je planiranje sudjelovanja korisnika i prepoznavanje obostranih dobiti, osnivanje savjetovališta na fakultetu, formaliziranje suradnje s korisnicima uključenim u nastavu te povećanje satnice terenske prakse.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Socijalne djelatnosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Pravni fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Kristina Urbanc (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Skokandić, Saša; Urbanc, Kristina
Sudjelovanje korisnika u nastavi studenata socijalnog rada: perspektiva nastavnika // Ljetopis socijalnog rada, 16 (2009), 2; 327-354 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
Skokandić, S. & Urbanc, K. (2009) Sudjelovanje korisnika u nastavi studenata socijalnog rada: perspektiva nastavnika. Ljetopis socijalnog rada, 16 (2), 327-354.
@article{article, year = {2009}, pages = {327-354}, keywords = {obrazovanje studenata, socijalni rad, sudjelovanje korisnika u nastavi, perspektiva nastavnika}, journal = {Ljetopis socijalnog rada}, volume = {16}, number = {2}, issn = {1846-5412}, title = {Sudjelovanje korisnika u nastavi studenata socijalnog rada: perspektiva nastavnika}, keyword = {obrazovanje studenata, socijalni rad, sudjelovanje korisnika u nastavi, perspektiva nastavnika} }
@article{article, year = {2009}, pages = {327-354}, keywords = {education of students, social work, user involvementin teh education process, teachers' perspective}, journal = {Ljetopis socijalnog rada}, volume = {16}, number = {2}, issn = {1846-5412}, title = {participation of service users in social work education: theachers' perspective}, keyword = {education of students, social work, user involvementin teh education process, teachers' perspective} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Social Science Citation Index (SSCI)
    • SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Social Services Abstracts
  • Sociological Abstracts
  • Social science citation indeks, Studies on Women and gender abstracts, Social care online, Directory of open access journals





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font