ISPITIVANJE POREMEĆAJA SLUŠNOG PROCESIRANJA POMOĆU FILTRIRANIH RIJEČI KOD UČENIKA NIŽIH RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE (CROSBI ID 161254)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Heđever, Mladen ; Bonetti, Ana
hrvatski
ISPITIVANJE POREMEĆAJA SLUŠNOG PROCESIRANJA POMOĆU FILTRIRANIH RIJEČI KOD UČENIKA NIŽIH RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE
Ovo je istraživanje provedeno u sklopu projekta čiji je cilj konstrukcija, standardizacija i normiranje prve baterije testova za ispitivanje poremećaja slušnog procesiranja (PSP) u školske djece u Hrvatskoj. Na uzorku od 143 učenika drugog, trećeg i četvrtog razreda osnovne škole primijenjen je Test filtriranih riječi. Rezultati njegove primijene pokazali su dobru osjetljivost u odnosu na razrede, te povezanost njegovih rezultata s općim akademskim postignućima ispitanih učenika (školski uspjeh, čitanje, matematičke sposobnosti). Razlike u rezultatima na Test filtriranih riječi nisu pronađene u odnosu na spol. Slabiji rezultati znatno su češće bili prisutni u učenika sa slabijim jezično-govornim sposobnostima, lošijim školskim uspjehom te slabijom pažnjom.
poremećaji slušnog procesiranja; monoauralni test filtriranih riječi; učenici nižih razreda osnovne škole
nije evidentirano
engleski
IMPLEMENTATION OF MONOAURAL FILTERED WORDS TEST IN ASSESSMENT OF AUDITORY PROCESSING IN PRIMARY SCHOOL STUDENTS
nije evidentirano
auditory processing disorders; Monaural Filtered Words Test; lower grade primary school students
nije evidentirano