izvor podataka: crosbi
!
Jezično posredovanje tijela u reklamnom diskursu (CROSBI ID 357910)
Ocjenski rad | diplomski rad
Zlatić, Tihana
Jezično posredovanje tijela u reklamnom diskursu / Biti, Marina (mentor);
Rijeka, Filozofski fakultet u Rijeci, . 2009
Podaci o odgovornosti
Zlatić, Tihana
Biti, Marina
hrvatski
Jezično posredovanje tijela u reklamnom diskursu
Reklama se definira kao složena semiotička poruka koja istovremeno sadrži različite semiotičke kodove. U samome se radu pristupa analizi novinskih reklama koje su spoj tekstualnog i slikovnog izraza. Cilj teksta je uputiti na njihovu snagu uvjeravanja, poraditi na analizi jezika reklama i na odnosu prema tijelu u reklamnome diskursu.
jezik; oglašavanje; posredovanje
nije evidentirano
engleski
Mediating The Body Across The Language of Advertising
nije evidentirano
language; advertising; mediating
nije evidentirano
Podaci o izdanju
43
09.09.2009.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Rijeci
Rijeka
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove