Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Jezično posredovanje tijela u reklamnom diskursu (CROSBI ID 357910)

Ocjenski rad | diplomski rad

Zlatić, Tihana Jezično posredovanje tijela u reklamnom diskursu / Biti, Marina (mentor); Rijeka, Filozofski fakultet u Rijeci, . 2009

Podaci o odgovornosti

Zlatić, Tihana

Biti, Marina

hrvatski

Jezično posredovanje tijela u reklamnom diskursu

Reklama se definira kao složena semiotička poruka koja istovremeno sadrži različite semiotičke kodove. U samome se radu pristupa analizi novinskih reklama koje su spoj tekstualnog i slikovnog izraza. Cilj teksta je uputiti na njihovu snagu uvjeravanja, poraditi na analizi jezika reklama i na odnosu prema tijelu u reklamnome diskursu.

jezik; oglašavanje; posredovanje

nije evidentirano

engleski

Mediating The Body Across The Language of Advertising

nije evidentirano

language; advertising; mediating

nije evidentirano

Podaci o izdanju

43

09.09.2009.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Rijeci

Rijeka

Povezanost rada

Filologija