Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Aktivno učenje - indikator kvalitete visokoškolske nastave u svjetlu provedbe Bolonjskog procesa​ (CROSBI ID 357891)

Ocjenski rad | diplomski rad

Turk, Marko Aktivno učenje - indikator kvalitete visokoškolske nastave u svjetlu provedbe Bolonjskog procesa​ / Kovač, Vesna (mentor); Rijeka, Filozofski fakultet u Rijeci, . 2007

Podaci o odgovornosti

Turk, Marko

Kovač, Vesna

hrvatski

Aktivno učenje - indikator kvalitete visokoškolske nastave u svjetlu provedbe Bolonjskog procesa​

Ovaj diplomski rad predstavlja rezultat istraživanja aktivnog učenja i kvalitete visokoškolske nastave unutar Bolonjskog procesa kao novonastale promjene u Hrvatskom obrazovnom sustavu. Kronologija i smjernice Bolonjskog procesa, status Hrvatske u navedenom procesu te određenje kvalitete visokoškolske nastave dani su kao svojevrsni hommage aktivnom učenju kao ključnom segmentu unutar navedenih tema. Pregledom literature i rezultata brojnih istraživanja uočilo se kako se u Hrvatskoj dosada nije provelo istraživanje o odnosu aktivnog učenja i kvalitete nastave na visokoškolskoj razini a koje ujedno uključuje i novonastale promjene obrazovnog sustava odnosno Bolonjski proces. Istraživanje se provelo na dva uzorka različitih obrazovnih profila Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci. Uzorku studenata druge godine studija, koji studiraju prema Bolonjskom sustavu studiranja i uzorku nastavnika koji predaju navedenim studentima. Rad je podijeljen u šest glavnih poglavlja. Prva tri poglavlja daju strukturirani teorijski pregled Bolonjskog procesa, kvalitete visokoškolske nastave i aktivnog učenja. Četvrto poglavlje predstavlja prikaz metodologije empirijskog dijela istraživanja, dok se peto bavi prikazom rezultata i raspravom oko istih. U ovom se dijelu raspravlja o odrednicama aktivnog učenja u visokoškolskoj nastavi odnosno indikatorima i tehnikama istoga. Podijeljeno u jedanaest povezanih potpoglavlja iznosi rezultate mišljenja studenata i nastavnika o: čestini pojave indikatora i tehnika aktivnog učenja u visokoškolskoj nastavi, razlike u njihovim mišljenjima, odnosu indikatora i tehnika aktivnog učenja i kvalitete visokoškolske nastave, položaju studenata u nastavnom procesu te sažetak dodatnih komentara o problemu istraživanja. Unutar šestog poglavlja izneseni su zaključci i dane preporuke kao rezultat cjelokupnog rada. Rad uz navedena sadrži još šest manjih poglavlja koja se strukturom nastavljaju na prethodna. Preostalih šest poglavlja čine posljednji dio rada, a to su, sažetak rada na hrvatskom i dva strana jezika (engleskom i talijanskom), popis literature i izvora korištenih u izradi, popis tablica i grafikona koji se nalaze u radu te prilozi teorijskom odnosno empirijskom dijelu rada.

aktivno učenje ; kvaliteta visokoškolske nastave ; Bolonjski proces

nije evidentirano

engleski

Active learning as a quality indicator of higher education in the Bologna process

nije evidentirano

active learning ; quality in higher education ; Bologna Process

nije evidentirano

Podaci o izdanju

115

24.09.2007.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Rijeci

Rijeka

Povezanost rada

Pedagogija