Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kvaliteta kao strategija dugoročnoga razvoja hotelske kompanije (CROSBI ID 357853)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Mogorović, Mirjana Kvaliteta kao strategija dugoročnoga razvoja hotelske kompanije / Avelini Holjevac, Ivanka (mentor); Rijeka, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, . 2009

Podaci o odgovornosti

Mogorović, Mirjana

Avelini Holjevac, Ivanka

hrvatski

Kvaliteta kao strategija dugoročnoga razvoja hotelske kompanije

Upravljanja potpunom kvalitetom (TQM), sustav koji svoju primjenu sve intenzivnije nalazi i u hotelskoj industriji, sadrži niz elemenata i procesa kojih se treba pridržavati, te niz sudionika u hotelu i izvan njega čija međusobno usklađena koordinacija poslova i postupaka vodi ka tome da postignuta kvaliteta usluga bude besprijekorna. Osnov uspješnog rada hotelskih kompanija i uspostave potpune kvalitete su uspostavljeni standardi, kako primjena međunarodnih standarda, tako i primjena vlastitih standarda poznatih svjetskih hotelskih kompanija, odnosno, na tradiciji jednih i drugih, primjena zasebnih standarda svakog hotelskog poduzeća. U ovom je radu na temelju sustava upravljanja kvalitetom postojećeg stanja, dat prijedlog novih i modificiranih metoda mjerenja, odnosno ukazano je na metode koje treba primijeniti u obradi prikupljenih podataka i njihovog korištenja kao osnove za razvoj strateškog plana, odnosno za strateško upravljanje razvojem kompanija temeljeno na kvaliteti. Istražen je stupanj standardizacije i organizacije postignut u hotelskim kompanijama Hrvatske (stupanj standardizacije je to veći, a organizacija sa većom specijalizacijom poslova, što je postotna primjena standarda, koji se istražuju, veća i šira), te zastupljenost odabranih elemenata kvalitete sa posebnim osvrtom na međunarodne standarde, standarde svih procesa rada i kadrovske standarde u hotelu, odnosom prema kupcima i prema dobavljačima, unapređenju organizacijske strukture i organizacije rada, informacijske tehnologije, te jačanja motiviranosti i nagrađivanja zaposlenika hotelskih kompanija. Stupanj kvalitete mjeren je i odnosom prema društvenoj zajednici i njenim propisima (domena očuvanja zdravlja, zaštite okoliša i sl.), ali i međusobnim odnosom i zadovoljstvom rada i suživota u okviru lokalne zajednice u kojoj hotelska kompanija djeluje. Na kraju je na temelju širokog spektra pokazatelja poslovne uspješnosti (likvidnost, solventnost, zaduženost, aktivnost, profitabilnost, investiranje, te temeljem korištenja operativnih pokazatelja) istražen stupanj njihove primjene, uporabnosti, odnosno korisnosti u svakodnevnom radu hotelskih kompanija. Istraživanje je pokazalo da je u hotelskoj industriji Hrvatske zadovoljavajući stupanj primjene standarda uopće, te da je veoma dobra primjena pokazatelja poslovne uspješnosti, ali da se unutar odabranih pokazatelja kvalitete u budućnosti treba posebno pozabaviti motiviranošću i stupnjem nagrađivanja zaposlenika hotelskih kompanija, odnosno, s druge strane, međuovisnošću djelovanja hotelskih kompanija u okviru lokalne sredine.

upravljanje potpunom kvalitetom; kvaliteta; standardi

nije evidentirano

engleski

Quality as a long term development strategy of hotel company

nije evidentirano

total quality management; quality; standards

nije evidentirano

Podaci o izdanju

293

12.11.2009.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija