Samoprocjena jezičnoga znanja-prilog proučavanju dvojezičnosti romske manjine u Hrvatskoj (CROSBI ID 40955)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Cvikić, Lidija ; Bošnjak, Marija ; Jelaska, Zrinka
hrvatski
Samoprocjena jezičnoga znanja-prilog proučavanju dvojezičnosti romske manjine u Hrvatskoj
U radu su prikazani rezultati samoprocjenjivanja jezičnoga znanja hrvatskoga jezika učenika viših razreda osnovne škole, izvornih govornika albanskoga jezika. Na temelju rezultata ankete dobija se uvid u stupanj i vrstu dvojezičnosti govornika, kao i stavova djece prema obiteljskome i okolinskome jeziku.
inojezični hrvatski, govornici romskoga, samoprocjenjivanje
nije evidentirano
engleski
Self-assesment of language knowledge - a contribution to study of bilinguism of Romani speakers in Croatia
nije evidentirano
Croatian as L2, Romani speakers, self-assessment, bilinguism
nije evidentirano
Podaci o prilogu
63-69.
objavljeno
Podaci o knjizi
Zbornik vo čest na prof. dr. Liljana Minova- Đurkova po povod 70 godini od rađanjeto
Cvetkovski, Živko et. al
Skopje:
2009.
978-9989-724-80-0