Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Online provjera znanja u akademskoj nastavi (CROSBI ID 560336)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad

Zlatović, Miran Online provjera znanja u akademskoj nastavi // Stručno-znanstveni skup "E-obrazovanje", Zbornik radova / Bubaš, Goran ; Kermek, Dragutin (ur.). Varaždin: Bubaš, Goran ; Kermek, Dragutin, 2007. str. 25-40

Podaci o odgovornosti

Zlatović, Miran

hrvatski

Online provjera znanja u akademskoj nastavi

Jedna od brojnih novosti koje provođenje Bolonjskog procesa donosi u sustav visokog obrazovanja je potreba za kontinuiranim praćenjem i vrednovanjem studentskih aktivnosti tijekom izvođenja nastave. Okruženje u kojem treba implementirati te novosti često je još uvijek opterećeno starim problemima našeg sustava visokog obrazovanja, poput prevelikog broja studenata, premalog broja nastavnika, učionica i sl. Upravo ti problemi naročito dolaze do izražaja tijekom kontinuiranog praćenja i vrednovanja studentskih aktivnosti. Uporabom suvremene IKT moguće je provoditi učestale online provjere znanja, čime se potpomaže proces kontinuiranog praćenja i vrednovanja studentskih aktivnosti. Time se prethodno spomenuti problemi mogu umanjiti do određene razine, ali uvođenje online provjere znanja donosi sa sobom čitav niz drugih problema. Jedan od najznačajnijih problema je kako dobiti što je moguće realističniji i vjerodostojniji prikaz znanja studenata, tj. kako umanjiti utjecaj varanja na krajnje rezultate online testova, naročito u situaciji kada online testove treba provoditi u nekontroliranim uvjetima. U ovom će radu biti prezentirani rezultati istraživanja o utjecaju okoline u kojoj se provodi online provjera znanja (kontrolirani naspram nekontroliranih uvjeta) na rezultate same online provjere znanja. Također, bit će predloženo kako implementirati proces online provjere znanja unutar hibridne organizacije kolegija na način koji će omogućiti dobivanje što realističnijeg prikaza znanja studenata.

online provjera znanja; hibridna organizacija kolegija; vjerodostojnost rezultata; okolina provedbe

nije evidentirano

engleski

Online knowledge assessment in academic education

nije evidentirano

online knowledge assessment; hybrid course; credibility of results; implementation environment

nije evidentirano

Podaci o prilogu

25-40.

2007.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Stručno-znanstveni skup "E-obrazovanje", Zbornik radova

Bubaš, Goran ; Kermek, Dragutin

Varaždin: Bubaš, Goran ; Kermek, Dragutin

978-953-6071-31-9

Podaci o skupu

Stručno-znanstveni skup "E-obrazovanje", Konferencija Informacijski i inteligentni sustavi IIS 2007

predavanje

12.09.2007-12.09.2007

Varaždin, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti