Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Psihologija nastavnog sata matematike. Ocjenjivanje (CROSBI ID 560274)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Kurnik, Zdravko Psihologija nastavnog sata matematike. Ocjenjivanje // Didaktička dokimologija, Zbornik radova 6. stručno-metodičkog skupa Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi / Antunović-Piton, Branka (ur.). Pula: Hrvatsko matematičko društvo, Podružnica Istra, 2009. str. 45-54

Podaci o odgovornosti

Kurnik, Zdravko

hrvatski

Psihologija nastavnog sata matematike. Ocjenjivanje

Nastava matematike danas se pretežno odvija u stručnim okvirima. Međutim, nastava matematike je složen i zahtjevan proces. Za njezinu uspješnost stručnost je nužan preduvjet, ali nije dovoljan. Složenost se uspješno razrješuje jačim povezivanjem matematike s drugim znanostima. Tako dobivamo proces koji treba skladno razvijati unutar nekoliko okvira.

nastava matematike; znanje; ocjenjivanje; psihologija

nije evidentirano

engleski

Psychology of mathematical lesson. Assessment

nije evidentirano

teaching of mathematics; knowledge; assessment; psychology

nije evidentirano

Podaci o prilogu

45-54.

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Didaktička dokimologija, Zbornik radova 6. stručno-metodičkog skupa Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi

Antunović-Piton, Branka

Pula: Hrvatsko matematičko društvo, Podružnica Istra

Podaci o skupu

ŠESTI STRUČNO-METODIČKI SKUP "METODIKA NASTAVE MATEMATIKE U OSNOVNOJ I SREDNJOJ ŠKOLI"

predavanje

22.10.2009-24.10.2009

Pula, Hrvatska

Povezanost rada

Matematika