Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Cjeloživotno učenje za održivi razvoj = Lifelong learning for sustainable development (CROSBI ID 7121)

Urednička knjiga | monografija (znanstvena)

Cjeloživotno učenje za održivi razvoj = Lifelong learning for sustainable development / Lifelong Learning for Sustainable Development / Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija (ur.) Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008

Podaci o odgovornosti

Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija

hrvatski

Cjeloživotno učenje za održivi razvoj = Lifelong learning for sustainable development

U knjizi se nalaze radovi u kojima se tematizira cjeloživotno učenje za održivi razvoj u širem društvenom okviru, problem hrvatskog nacionalnog obrazovnog kurikuluma, problem nacionalnih obrazovnih standarda drugih zemalja, problem globalizacije, internacionalizacije cjeloživotnog učenja za održivi razvoj.Pojedini radovi temeljitije govore o filozofskom načinu promišljanja života kao temeljne vrijednosti, odnosno o smislu koncepcije etike održivog razvoja. Održivi razvoj razmatra se s kulturološkog, sociološkog, ekonomskog i psihološkog stajališta. Tu su i prilozi u kojima se konkretnije izlaže primjena načela održivog razvoja u oblikovanju cjeloživotnog učenja za održivi razvoj, poput jezičnih, matematičkih, glazbenih i drugih.

cjeloživotno učenje; održivi razvoj; održiva budućnost

nije evidentirano

engleski

Lifelong Learning for Sustainable Development

U knjizi se nalaze radovi u kojima se tematizira cjeloživotno učenje za održivi razvoj u širem društvenom okviru, problem hrvatskog nacionalnog obrazovnog kurikuluma, problem nacionalnih obrazovnih standarda drugih zemalja, problem globalizacije, internacionalizacije cjeloživotnog učenja za održivi razvoj.Pojedini radovi temeljitije govore o filozofskom načinu promišljanja života kao temeljne vrijednosti, odnosno o smislu koncepcije etike održivog razvoja. Održivi razvoj razmatra se s kulturološkog, sociološkog, ekonomskog i psihološkog stajališta. Tu su i prilozi u kojima se konkretnije izlaže primjena načela održivog razvoja u oblikovanju cjeloživotnog učenja za održivi razvoj, poput jezičnih, matematičkih, glazbenih i drugih.

lifelong learning; sustainable development; sustainable future

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci

2008.

978-953-98445-4-5

347

objavljeno

Povezanost rada

Pedagogija