Cjeloživotno učenje za održivi razvoj = Lifelong learning for sustainable development (CROSBI ID 7121)
Urednička knjiga | monografija (znanstvena)
Podaci o odgovornosti
Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija
hrvatski
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj = Lifelong learning for sustainable development
U knjizi se nalaze radovi u kojima se tematizira cjeloživotno učenje za održivi razvoj u širem društvenom okviru, problem hrvatskog nacionalnog obrazovnog kurikuluma, problem nacionalnih obrazovnih standarda drugih zemalja, problem globalizacije, internacionalizacije cjeloživotnog učenja za održivi razvoj.Pojedini radovi temeljitije govore o filozofskom načinu promišljanja života kao temeljne vrijednosti, odnosno o smislu koncepcije etike održivog razvoja. Održivi razvoj razmatra se s kulturološkog, sociološkog, ekonomskog i psihološkog stajališta. Tu su i prilozi u kojima se konkretnije izlaže primjena načela održivog razvoja u oblikovanju cjeloživotnog učenja za održivi razvoj, poput jezičnih, matematičkih, glazbenih i drugih.
cjeloživotno učenje; održivi razvoj; održiva budućnost
nije evidentirano
engleski
Lifelong Learning for Sustainable Development
U knjizi se nalaze radovi u kojima se tematizira cjeloživotno učenje za održivi razvoj u širem društvenom okviru, problem hrvatskog nacionalnog obrazovnog kurikuluma, problem nacionalnih obrazovnih standarda drugih zemalja, problem globalizacije, internacionalizacije cjeloživotnog učenja za održivi razvoj.Pojedini radovi temeljitije govore o filozofskom načinu promišljanja života kao temeljne vrijednosti, odnosno o smislu koncepcije etike održivog razvoja. Održivi razvoj razmatra se s kulturološkog, sociološkog, ekonomskog i psihološkog stajališta. Tu su i prilozi u kojima se konkretnije izlaže primjena načela održivog razvoja u oblikovanju cjeloživotnog učenja za održivi razvoj, poput jezičnih, matematičkih, glazbenih i drugih.
lifelong learning; sustainable development; sustainable future
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci
2008.
978-953-98445-4-5
347
objavljeno