Interdisciplinarni pristup učenju: put ka kvalitetnijem obrazovanju djeteta (CROSBI ID 7120)
Urednička knjiga | monografija (znanstvena)
Podaci o odgovornosti
Vujičić, Lidija ; Duh, Matjaž
hrvatski
Interdisciplinarni pristup učenju: put ka kvalitetnijem obrazovanju djeteta
Znanstvena monografija sadrži dvadesetak znanstvenih radova autora iz Hrvatske i Slovenije. Nastala je kao rezultat dugogodišnje suradnje Pedagoškog fakulteta u Mariboru i Učiteljskog fakulteta u Rijeci.Radovi su objavljeni prema abecednom redosljedu prezimena autora.Nismo ih grupirali s namjeom da izbjegnemo vrednovanja u smislu mjesta na kojem se pojedini rad nalazi u publikaciji, već nam je želja bila okupiti zainteresirane znanstvenike i one koji će to postati.Interdisciplinarni pristup omogućuje holistični pristup znanju i pridonosi međusobnom povezivanju odgojno-obrazovnih područja u skladnu cjelinu kojima se razvijaju opće i specifične kompetencije djeteta.
dijete; interdisciplinarni pristup; obrazovanje; učenje
nije evidentirano
engleski
Interdisciplinary Approach to Learning: a path to a better quality education of children
nije evidentirano
child; interdisciplinary approach; education; learning
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Rijeka: Grafika Zambelli
2009.
978-953-7070-20-5
281
objavljeno