Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 453635

Marketing u trgovini


Segetlija, Zdenko
Marketing u trgovini
Osijek: Ekonomski fakultet u Osijeku, 2010


Naslov
Marketing u trgovini
(Trade Marketing)

Autori
Segetlija, Zdenko

Izdavač
Ekonomski fakultet u Osijeku

Grad
Osijek

Godina
2010

Stranica
212

Ključne riječi
Trgovina; marketing u trgovini; marketing-miks
(Trade; trade marketing; marketing mix)

Sažetak
U ovome pregledu predavanja iz marketinga u trgovini obrađene su sljedeće teme: (1)pojam i podjela trgovine ; (2) marketinške funkcije trgovine i marketing trgovine kao gospodarske djelatnosti ; (3)nositelji trgovinske djelatnosti i njihove poslovne jedinice ; (4)proces upravljanja marketingom trgovinskoga poduzeća ; (5) metodika stvaranjaq strategije maloprodajnog poduzeća ; (6)marketinška istraživanja i marketinška područja i varijable ; (7)oblici maloprodajnih i veletrgovinskih poslovnih jedinica ; (8)koncepcije za objašnjenje razvoja oblika maloprodajnih i veletrgovinskih poslovnih jedinica ; (9)internacionalizacija i globalizacija maloprodaje ; (10)pokazatelji za analizu trgovine na malo i distributivna trgovina u Hrvatskoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
010-0000000-3353 - Maloprodaja u vrijednosnom lancu hrane (Zdenko Segetlija, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Osijek

Autor s matičnim brojem:
Zdenko Segetlija, (101761)