Poslovna etika- dimenzija kvalitete turizma (CROSBI ID 160735)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Avelini Holjevac, Ivanka
hrvatski
Poslovna etika- dimenzija kvalitete turizma
Etika je jedan od dimenzija i mjerila ukupne kvalitete društva. Cilj rada je istaknuti etiku kao dimenziju ukupne kvalitete društva, kvalitete rada i kvalitete života ljudi. Nakon definiranja etike, poslvne etike i društvene odgovornosti gospodarstva, daje se primjer etike i društvene odgovornosti turizma i hotelske industrije, jedne od najvećih svjetskih industrija ali i društvene pojave s velikom tendencijom daljnjeg širenja i razvoja. Mediji su instrument kojim korporacije, kompanije i poduzeća informiraju javnost o svojim poslovnim uspjesima, naglašavajući pri tome sve više doprinos razvoju društva i svoju društvenu odgovornost i poslovnu etiku. Promocionalna etika povećava ugled poduzeća i tržišnu konkurentnost.
upravljanje kvalitetom; etika; moral; turizam
nije evidentirano
engleski
Business Ethics - Dimensions of Quality of Tourism
nije evidentirano
quality management; ethics; morality; tourism
nije evidentirano