Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Poslovna etika- dimenzija kvalitete turizma (CROSBI ID 160735)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Avelini Holjevac, Ivanka Poslovna etika- dimenzija kvalitete turizma // Univerzitetska hronika, 2 (2010), 2; 45-51

Podaci o odgovornosti

Avelini Holjevac, Ivanka

hrvatski

Poslovna etika- dimenzija kvalitete turizma

Etika je jedan od dimenzija i mjerila ukupne kvalitete društva. Cilj rada je istaknuti etiku kao dimenziju ukupne kvalitete društva, kvalitete rada i kvalitete života ljudi. Nakon definiranja etike, poslvne etike i društvene odgovornosti gospodarstva, daje se primjer etike i društvene odgovornosti turizma i hotelske industrije, jedne od najvećih svjetskih industrija ali i društvene pojave s velikom tendencijom daljnjeg širenja i razvoja. Mediji su instrument kojim korporacije, kompanije i poduzeća informiraju javnost o svojim poslovnim uspjesima, naglašavajući pri tome sve više doprinos razvoju društva i svoju društvenu odgovornost i poslovnu etiku. Promocionalna etika povećava ugled poduzeća i tržišnu konkurentnost.

upravljanje kvalitetom; etika; moral; turizam

nije evidentirano

engleski

Business Ethics - Dimensions of Quality of Tourism

nije evidentirano

quality management; ethics; morality; tourism

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2 (2)

2010.

45-51

objavljeno

1840-3999

2566-347X

Povezanost rada

Ekonomija