Prilike i izazovi upravljanja ključnim kupcima u financijskom sektoru (CROSBI ID 560000)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Tomašević Lišanin, Marija ; Lovrinović, Ivan ; Palić, Mirko
hrvatski
Prilike i izazovi upravljanja ključnim kupcima u financijskom sektoru
Tržište financijskih usluga namijenjenih poslovnim korisnicima predstavlja izazovno okružje za marketinške stručnjake. Na jednom kraju nalaze se veliki rizici povezani s pojedinačnim financijskim proizvodima i/ili pojedinim poslovnim klijentima, dok se na drugom kraju nalaze relativno malene mogućnosti za razvoj i ostvarenje dobiti za banke i osiguranja koje brinu o „lokalnim“ ključnim klijentima. Zbog toga je izražena potreba za profesionalnošću kao mjerom za postizanje ravnoteže između promocije, prodaje i usluge na jednoj strani, te upravljanja rizikom i imovinom na drugoj strani. Cilj ovog rada jest istražiti na koji način financijske organizacije zadovoljavaju očekivanja velikih klijenata na profitabilan način. Upravljanje ključnim kupcima nikad do sada nije bilo toliko važno za sektor financijskih usluga. Zbog ubrzanog razvoja financijskog tržišta, jačanja konkurencije, globalizacije i sazrijevanjem poslovnih subjekata, djelotvorno upravljanje odnosima s kupcima/klijentima (CRM) postalo je jedno od često korištenih oruđa, kojeg je upravljanje ključnim kupcima sastavni dio. Stavljanje većeg naglaska na upravljanje poslovnim i posrednim odnosima proizvelo je velike posljedice za financijske institucije. Primjena posebnih strategija za ključne kupce može se smatrati ulogom u budućnost. Upravljanje ključnim kupcima/klijentima znači djelotvorno upravljanje takvom investicijom. Tekst ovog rada bavi se pitanjima upravljanja ključnim klijentima i propituje ispravnost najpoznatijih pogleda iz dostupne literature. Specifično, u radu se nastoji pokazati da upravljanje ključnim kupcima uključuje mnogo više od dobrog njegovanja poslovnih odnosa, te obuhvaća mnogo šire područje od same razine prodaje i profitabilnosti pojedinog klijenta.
konkurencija; poslovna tržišta; upravljanje odnosima s kupcima; financijski sektor; ključni kupci
nije evidentirano
engleski
Opportunities and challenges of key account management in financial sector
nije evidentirano
competition; B2B marketing; customer relationship marketing; financial institutions; key account management
nije evidentirano
Podaci o prilogu
323-336.
2005.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Previšić, J.
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
953-0625-13-2
Podaci o skupu
XIX kongres Hrvatske zajednice udruga za marketing: CROMAR: Marketinške paradigme za 21. stoljeće
predavanje
21.10.2005-22.10.2005
Zagreb, Hrvatska