Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 452488

Prilike i izazovi upravljanja ključnim kupcima u financijskom sektoru


Tomašević Lišanin, Marija; Lovrinović, Ivan; Palić, Mirko
Prilike i izazovi upravljanja ključnim kupcima u financijskom sektoru // XIX kongres Hrvatske zajednice udruga za marketing: CROMAR: Marketinške paradigme za 21. stoljeće / Previšić, J. (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Zagreb, 2005. str. 323-336 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 452488 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prilike i izazovi upravljanja ključnim kupcima u financijskom sektoru
(Opportunities and challenges of key account management in financial sector)

Autori
Tomašević Lišanin, Marija ; Lovrinović, Ivan ; Palić, Mirko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
XIX kongres Hrvatske zajednice udruga za marketing: CROMAR: Marketinške paradigme za 21. stoljeće / Previšić, J. - Zagreb : Ekonomski fakultet Zagreb, 2005, 323-336

ISBN
953-0625-13-2

Skup
XIX kongres Hrvatske zajednice udruga za marketing: CROMAR: Marketinške paradigme za 21. stoljeće

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 21.-22.10.2005

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
konkurencija; poslovna tržišta; upravljanje odnosima s kupcima; financijski sektor; ključni kupci
(competition; B2B marketing; customer relationship marketing; financial institutions; key account management)

Sažetak
Tržište financijskih usluga namijenjenih poslovnim korisnicima predstavlja izazovno okružje za marketinške stručnjake. Na jednom kraju nalaze se veliki rizici povezani s pojedinačnim financijskim proizvodima i/ili pojedinim poslovnim klijentima, dok se na drugom kraju nalaze relativno malene mogućnosti za razvoj i ostvarenje dobiti za banke i osiguranja koje brinu o „lokalnim“ ključnim klijentima. Zbog toga je izražena potreba za profesionalnošću kao mjerom za postizanje ravnoteže između promocije, prodaje i usluge na jednoj strani, te upravljanja rizikom i imovinom na drugoj strani. Cilj ovog rada jest istražiti na koji način financijske organizacije zadovoljavaju očekivanja velikih klijenata na profitabilan način. Upravljanje ključnim kupcima nikad do sada nije bilo toliko važno za sektor financijskih usluga. Zbog ubrzanog razvoja financijskog tržišta, jačanja konkurencije, globalizacije i sazrijevanjem poslovnih subjekata, djelotvorno upravljanje odnosima s kupcima/klijentima (CRM) postalo je jedno od često korištenih oruđa, kojeg je upravljanje ključnim kupcima sastavni dio. Stavljanje većeg naglaska na upravljanje poslovnim i posrednim odnosima proizvelo je velike posljedice za financijske institucije. Primjena posebnih strategija za ključne kupce može se smatrati ulogom u budućnost. Upravljanje ključnim kupcima/klijentima znači djelotvorno upravljanje takvom investicijom. Tekst ovog rada bavi se pitanjima upravljanja ključnim klijentima i propituje ispravnost najpoznatijih pogleda iz dostupne literature. Specifično, u radu se nastoji pokazati da upravljanje ključnim kupcima uključuje mnogo više od dobrog njegovanja poslovnih odnosa, te obuhvaća mnogo šire područje od same razine prodaje i profitabilnosti pojedinog klijenta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju

Tomašević Lišanin, Marija; Lovrinović, Ivan; Palić, Mirko
Prilike i izazovi upravljanja ključnim kupcima u financijskom sektoru // XIX kongres Hrvatske zajednice udruga za marketing: CROMAR: Marketinške paradigme za 21. stoljeće / Previšić, J. (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Zagreb, 2005. str. 323-336 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Tomašević Lišanin, M., Lovrinović, I. & Palić, M. (2005) Prilike i izazovi upravljanja ključnim kupcima u financijskom sektoru. U: Previšić, J. (ur.)XIX kongres Hrvatske zajednice udruga za marketing: CROMAR: Marketinške paradigme za 21. stoljeće.
@article{article, editor = {Previ\v{s}i\'{c}, J.}, year = {2005}, pages = {323-336}, keywords = {konkurencija, poslovna tr\v{z}i\v{s}ta, upravljanje odnosima s kupcima, financijski sektor, klju\v{c}ni kupci}, isbn = {953-0625-13-2}, title = {Prilike i izazovi upravljanja klju\v{c}nim kupcima u financijskom sektoru}, keyword = {konkurencija, poslovna tr\v{z}i\v{s}ta, upravljanje odnosima s kupcima, financijski sektor, klju\v{c}ni kupci}, publisher = {Ekonomski fakultet Zagreb}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, editor = {Previ\v{s}i\'{c}, J.}, year = {2005}, pages = {323-336}, keywords = {competition, B2B marketing, customer relationship marketing, financial institutions, key account management}, isbn = {953-0625-13-2}, title = {Opportunities and challenges of key account management in financial sector}, keyword = {competition, B2B marketing, customer relationship marketing, financial institutions, key account management}, publisher = {Ekonomski fakultet Zagreb}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font