Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Prilike i izazovi upravljanja ključnim kupcima u financijskom sektoru (CROSBI ID 560000)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Tomašević Lišanin, Marija ; Lovrinović, Ivan ; Palić, Mirko Prilike i izazovi upravljanja ključnim kupcima u financijskom sektoru // XIX kongres Hrvatske zajednice udruga za marketing: CROMAR: Marketinške paradigme za 21. stoljeće / Previšić, J. (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2005. str. 323-336

Podaci o odgovornosti

Tomašević Lišanin, Marija ; Lovrinović, Ivan ; Palić, Mirko

hrvatski

Prilike i izazovi upravljanja ključnim kupcima u financijskom sektoru

Tržište financijskih usluga namijenjenih poslovnim korisnicima predstavlja izazovno okružje za marketinške stručnjake. Na jednom kraju nalaze se veliki rizici povezani s pojedinačnim financijskim proizvodima i/ili pojedinim poslovnim klijentima, dok se na drugom kraju nalaze relativno malene mogućnosti za razvoj i ostvarenje dobiti za banke i osiguranja koje brinu o „lokalnim“ ključnim klijentima. Zbog toga je izražena potreba za profesionalnošću kao mjerom za postizanje ravnoteže između promocije, prodaje i usluge na jednoj strani, te upravljanja rizikom i imovinom na drugoj strani. Cilj ovog rada jest istražiti na koji način financijske organizacije zadovoljavaju očekivanja velikih klijenata na profitabilan način. Upravljanje ključnim kupcima nikad do sada nije bilo toliko važno za sektor financijskih usluga. Zbog ubrzanog razvoja financijskog tržišta, jačanja konkurencije, globalizacije i sazrijevanjem poslovnih subjekata, djelotvorno upravljanje odnosima s kupcima/klijentima (CRM) postalo je jedno od često korištenih oruđa, kojeg je upravljanje ključnim kupcima sastavni dio. Stavljanje većeg naglaska na upravljanje poslovnim i posrednim odnosima proizvelo je velike posljedice za financijske institucije. Primjena posebnih strategija za ključne kupce može se smatrati ulogom u budućnost. Upravljanje ključnim kupcima/klijentima znači djelotvorno upravljanje takvom investicijom. Tekst ovog rada bavi se pitanjima upravljanja ključnim klijentima i propituje ispravnost najpoznatijih pogleda iz dostupne literature. Specifično, u radu se nastoji pokazati da upravljanje ključnim kupcima uključuje mnogo više od dobrog njegovanja poslovnih odnosa, te obuhvaća mnogo šire područje od same razine prodaje i profitabilnosti pojedinog klijenta.

konkurencija; poslovna tržišta; upravljanje odnosima s kupcima; financijski sektor; ključni kupci

nije evidentirano

engleski

Opportunities and challenges of key account management in financial sector

nije evidentirano

competition; B2B marketing; customer relationship marketing; financial institutions; key account management

nije evidentirano

Podaci o prilogu

323-336.

2005.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Previšić, J.

Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

953-0625-13-2

Podaci o skupu

XIX kongres Hrvatske zajednice udruga za marketing: CROMAR: Marketinške paradigme za 21. stoljeće

predavanje

21.10.2005-22.10.2005

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija