Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 452443

GETRO - Marketinška strategija


Palić, Mirko
GETRO - Marketinška strategija // Marketing, 2. izmijenjeno i dopunjeno izdanje / Previšić, J. & Ozretić Došen, Đ. (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004. str. 407-411


Naslov
GETRO - Marketinška strategija
(GETRO - Marketing strategy)

Autori
Palić, Mirko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Marketing, 2. izmijenjeno i dopunjeno izdanje

Urednik/ci
Previšić, J. & Ozretić Došen, Đ.

Izdavač
Adverta

Grad
Zagreb

Godina
2004

Raspon stranica
407-411

ISBN
953-99712-0-9

Ključne riječi
marketing, kanali distribucije, marketinška strategija
(marketing, distribution channels, marketing strategy)

Sažetak
Poslovni slučaj u sveučilišnom udžbeniku "Marketing", 2. izmijenjeno i dopunjeno izdanje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mirko Palić (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Palić, Mirko
GETRO - Marketinška strategija // Marketing, 2. izmijenjeno i dopunjeno izdanje / Previšić, J. & Ozretić Došen, Đ. (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004. str. 407-411
Palić, M. (2004) GETRO - Marketinška strategija. U: Previšić, J. & Ozretić Došen, Đ. (ur.) Marketing, 2. izmijenjeno i dopunjeno izdanje. Zagreb, Adverta, str. 407-411.
@inbook{inbook, author = {Pali\'{c}, M.}, year = {2004}, pages = {407-411}, keywords = {marketing, distribution channels, marketing strategy}, isbn = {953-99712-0-9}, title = {GETRO - Marketing strategy}, keyword = {marketing, distribution channels, marketing strategy}, publisher = {Adverta}, publisherplace = {Zagreb} }