Strateški-marketinški plan turizma Virovitičko-podravske županije (CROSBI ID 750979)
Druge vrste radova | elaborat/studija
Podaci o odgovornosti
Hendija, Zvjezdana ; Horak, Siniša ; Ivandić, Neven ; Klarić, Zoran ; Mikačić, Vesna ; Radnić, Ante ; Weber, Sanda
hrvatski
Strateški-marketinški plan turizma Virovitičko-podravske županije
Strateški-marketinški plan turizma instrument je za osmišljeno i djelotvorno upravljanje brojnim elementima koji čine cjelovitu strategiju marketinga turističke destinacije: od vizije i pozicioniranja do proizvoda, ciljanih tržišta, kanala distribucije i promocijskih aktivnosti. Strateški-marketinški plan turizma Virovitičko-podravske županije obuhvaća četiri osnovne tematske cjeline: (1) analizu turističkog tržišta tj. turističku ponudu i potražnju u županiji; (2) analizu okruženja tj. analizu konkurencije i novih trendova u turizmu; (3) tržišnu poziciju županije, SWOT analizu i ciljeva marketinške strategije te (4) marketinšku strategiju kojom se vrši turističko pozicionira županija u širem konkurentskom okruženju, utvrđuje primarni turistički proizvod/proizvodi, tržišta, vrsta promocije te predlaže projekt razvoja turizma u županiji.
turizam; strateški-marketinški plan; Virovitičko-podravske županija; Hrvatska
nije evidentirano
engleski
Tourism strategic-marketing plan of Virovitica-podravska county
nije evidentirano
tourism; strategic-marketing plan; Virovitica-podravska county; Croatia
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Institut za turizam, Zagreb
1999.
nije evidentirano
objavljeno