Spremnost za autonomiju: ispitivanje učeničkih vjerovanja (CROSBI ID 40699)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Dukić, Mirjana ; Šegedin, Danijela
hrvatski
Spremnost za autonomiju: ispitivanje učeničkih vjerovanja
Tema rada su učenička vjerovanja i njihova povezanost sa spremnošću učenika za autonomno učenje stranih jezika. U uvodu se razmatraju definicije učeničkih vjerovanja i autonomije u učenju. Opisuje se i komentira kvantitativno istraživanje provedeno na uzorku od 114 učenika osnovnoškolske dobi (od 5. do 8. razreda). Za ispitivanje učeničkih vjerovanja korišten je upitnik koji je za potrebe sličnog istraživanja konstruirala S. Cotterall (What do you think about learning languages?, 1995.). Upitnik obuhvaća sljedeće komponente: uloga učitelja, uloga povratne obavijesti, neovisnost u učenju, samoprocjena uspješnosti učenja, iskustvo u učenju te pristup učenju. Oslanjajući se na relevantna istraživanja i teorijsku podlogu o komponentama upitnika, daje se uvid u pretpostavljanu povezanost učeničkih vjerovanja i razvoja autonomije u učenju. U završnom dijelu se navode implikacije za nastavnu praksu, kao i smjerovi za buduća istraživanja.
učenička vjerovanja, autonomija u učenju, učenici osnovnoškolske dobi
nije evidentirano
engleski
Readiness for autonomy: investigating learner beliefs
nije evidentirano
learner beliefs, autonomous language learning, elementary school students
nije evidentirano
Podaci o prilogu
42-61.
objavljeno
Podaci o knjizi
Autonomija učenika i nastavnika u nastavi jezika i književnosti
Vučo, Julijana ; Milatović, Biljana
Nikšić: Filozofski fakultet Nikšić Univerziteta Crne Gore
2010.
978-86-7798-039-9