Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Spremnost za autonomiju: ispitivanje učeničkih vjerovanja (CROSBI ID 40699)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Dukić, Mirjana ; Šegedin, Danijela Spremnost za autonomiju: ispitivanje učeničkih vjerovanja // Autonomija učenika i nastavnika u nastavi jezika i književnosti / Vučo, Julijana ; Milatović, Biljana (ur.). Nikšić: Filozofski fakultet Nikšić Univerziteta Crne Gore, 2010. str. 42-61

Podaci o odgovornosti

Dukić, Mirjana ; Šegedin, Danijela

hrvatski

Spremnost za autonomiju: ispitivanje učeničkih vjerovanja

Tema rada su učenička vjerovanja i njihova povezanost sa spremnošću učenika za autonomno učenje stranih jezika. U uvodu se razmatraju definicije učeničkih vjerovanja i autonomije u učenju. Opisuje se i komentira kvantitativno istraživanje provedeno na uzorku od 114 učenika osnovnoškolske dobi (od 5. do 8. razreda). Za ispitivanje učeničkih vjerovanja korišten je upitnik koji je za potrebe sličnog istraživanja konstruirala S. Cotterall (What do you think about learning languages?, 1995.). Upitnik obuhvaća sljedeće komponente: uloga učitelja, uloga povratne obavijesti, neovisnost u učenju, samoprocjena uspješnosti učenja, iskustvo u učenju te pristup učenju. Oslanjajući se na relevantna istraživanja i teorijsku podlogu o komponentama upitnika, daje se uvid u pretpostavljanu povezanost učeničkih vjerovanja i razvoja autonomije u učenju. U završnom dijelu se navode implikacije za nastavnu praksu, kao i smjerovi za buduća istraživanja.

učenička vjerovanja, autonomija u učenju, učenici osnovnoškolske dobi

nije evidentirano

engleski

Readiness for autonomy: investigating learner beliefs

nije evidentirano

learner beliefs, autonomous language learning, elementary school students

nije evidentirano

Podaci o prilogu

42-61.

objavljeno

Podaci o knjizi

Autonomija učenika i nastavnika u nastavi jezika i književnosti

Vučo, Julijana ; Milatović, Biljana

Nikšić: Filozofski fakultet Nikšić Univerziteta Crne Gore

2010.

978-86-7798-039-9

Povezanost rada

Filologija