Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 449532

IDENTITET HRVATSKOG TURIZMA


Karamarko, Nikola
IDENTITET HRVATSKOG TURIZMA // Turizam i hotelska industrija 2008. / Ivanović, Zoran (ur.).
Rijeka: Fakultet za turistički i hotelski menadžment Opatija, 2008. str. 617-628


Naslov
IDENTITET HRVATSKOG TURIZMA
(IDENTITY OF CROATIAN TOURISM)

Autori
Karamarko, Nikola

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Turizam i hotelska industrija 2008.

Urednik/ci
Ivanović, Zoran

Izdavač
Fakultet za turistički i hotelski menadžment Opatija

Grad
Rijeka

Godina
2008

Raspon stranica
617-628

ISBN
978-953-6198-63-4

Ključne riječi
identitet turizma, konverzija kapaciteta privatni smještaj, mali obiteljski hoteli, turistički proizvod, hotelski standardi
(identity of tourism, capacity conversion, private accommodation, small family hotels, tourist product, hotel standard)

Sažetak
Identitet suvremenog Hrvatskog turizma bitno je određen postojećom nepovoljnom strukturom smještajnih kapaciteta. Struktura kapaciteta određuje ne samo identitet nego i kvalitetu i konkurentnost turističkog proizvoda na tržištu. Identitet Hrvatskog turizma u 2006. godini dominantno obilježava privatni smještaj umjesto hotela. U ponudi smještajnih kapaciteta od oko 843.000 postelja (100%) vodeći je privatni smještaj sa 363.000 postelja (43%) a hoteli čine samo 102.000 postelja ili (12%) smještajnih kapaciteta . Prepoznavanje identiteta hrvatskog turizma otežano je i činjenicom da se prema strukturi turista i ostvarenih noćenja radi gotovo isključivo o stranim gostima i noćenjima sa 89% . Upravljanje životnim vijekom privatnog smještaja zahtjeva njegovu konverziju u hotele, male prijateljske i obiteljske hotele, koji mogu postati jako prepoznatljiv identitet i temelj konkurentnosti novog hrvatskog turizma. Brža konverzija privatnog smještaja u hotelske objekte nameće potrebu da se izmjene neki nepotrebno teški elementi obveznog standarda za kategorizaciju hotela iz postojećeg Hrvatskog „Pravilnika o razvrstavanju, kategorizaciji, posebnim standardima i posebnoj kvaliteti smještajnih objekata iz skupine hoteli“.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
19. bienalni međunarodni kongres Turitam i hotelska industrija 2008.



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
116-0000000-0758 - Upravljanje znanjem i kadrovima u turizmu kao značajkom hrvatskog identiteta (Vidoje Vujić, )

Ustanove
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Profili:

Avatar Url Nikola Karamarko (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Karamarko, Nikola
IDENTITET HRVATSKOG TURIZMA // Turizam i hotelska industrija 2008. / Ivanović, Zoran (ur.).
Rijeka: Fakultet za turistički i hotelski menadžment Opatija, 2008. str. 617-628
Karamarko, N. (2008) IDENTITET HRVATSKOG TURIZMA. U: Ivanović, Z. (ur.) Turizam i hotelska industrija 2008.. Rijeka, Fakultet za turistički i hotelski menadžment Opatija, str. 617-628.
@inbook{inbook, author = {Karamarko, N.}, editor = {Ivanovi\'{c}, Z.}, year = {2008}, pages = {617-628}, keywords = {identity of tourism, capacity conversion, private accommodation, small family hotels, tourist product, hotel standard}, isbn = {978-953-6198-63-4}, title = {IDENTITY OF CROATIAN TOURISM}, keyword = {identity of tourism, capacity conversion, private accommodation, small family hotels, tourist product, hotel standard}, publisher = {Fakultet za turisti\v{c}ki i hotelski menad\v{z}ment Opatija}, publisherplace = {Rijeka} }