Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

IDENTITET HRVATSKOG TURIZMA (CROSBI ID 40629)

Prilog u knjizi | stručni rad

Karamarko, Nikola IDENTITET HRVATSKOG TURIZMA // Turizam i hotelska industrija 2008. / Ivanović, Zoran (ur.). Rijeka: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 617-628

Podaci o odgovornosti

Karamarko, Nikola

hrvatski

IDENTITET HRVATSKOG TURIZMA

Identitet suvremenog Hrvatskog turizma bitno je određen postojećom nepovoljnom strukturom smještajnih kapaciteta. Struktura kapaciteta određuje ne samo identitet nego i kvalitetu i konkurentnost turističkog proizvoda na tržištu. Identitet Hrvatskog turizma u 2006. godini dominantno obilježava privatni smještaj umjesto hotela. U ponudi smještajnih kapaciteta od oko 843.000 postelja (100%) vodeći je privatni smještaj sa 363.000 postelja (43%) a hoteli čine samo 102.000 postelja ili (12%) smještajnih kapaciteta . Prepoznavanje identiteta hrvatskog turizma otežano je i činjenicom da se prema strukturi turista i ostvarenih noćenja radi gotovo isključivo o stranim gostima i noćenjima sa 89% . Upravljanje životnim vijekom privatnog smještaja zahtjeva njegovu konverziju u hotele, male prijateljske i obiteljske hotele, koji mogu postati jako prepoznatljiv identitet i temelj konkurentnosti novog hrvatskog turizma. Brža konverzija privatnog smještaja u hotelske objekte nameće potrebu da se izmjene neki nepotrebno teški elementi obveznog standarda za kategorizaciju hotela iz postojećeg Hrvatskog „Pravilnika o razvrstavanju, kategorizaciji, posebnim standardima i posebnoj kvaliteti smještajnih objekata iz skupine hoteli“.

identitet turizma, konverzija kapaciteta privatni smještaj, mali obiteljski hoteli, turistički proizvod, hotelski standardi

19. bienalni međunarodni kongres Turitam i hotelska industrija 2008.

engleski

IDENTITY OF CROATIAN TOURISM

nije evidentirano

identity of tourism, capacity conversion, private accommodation, small family hotels, tourist product, hotel standard

nije evidentirano

Podaci o prilogu

617-628.

objavljeno

Podaci o knjizi

Turizam i hotelska industrija 2008.

Ivanović, Zoran

Rijeka: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci

2008.

978-953-6198-63-4

Povezanost rada

Ekonomija