Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

TRENDOVI BRANDIRANJA HOTELA U HRVATSKOJ (CROSBI ID 40625)

Prilog u knjizi | stručni rad

Karamarko, Nikola TRENDOVI BRANDIRANJA HOTELA U HRVATSKOJ // TOURISM & HOSPITALITY INDUSTRY 2004 / Ivanović, Zoran (ur.). Rijeka: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2004. str. 967-986

Podaci o odgovornosti

Karamarko, Nikola

hrvatski

TRENDOVI BRANDIRANJA HOTELA U HRVATSKOJ

Premda brandirani hoteli širom svijeta i Europe, kao izabrani banchmark, postižu veći i kvalitetniji poslovni uspjeh, opće se stanje brandiranja i značajnog zaostajanja hrvatskih hotela sporo mijenja. Istraživanje je usmjereno na aktualne trendove, vrste i jedinstvene standarde u brandiranju svjetskih hotela – "Uniform Franchise Offering Circular (UFOC), kao i na prepoznavanje trendova brandiranih hotela u Hrvatskoj, prema ugovorima o Franchiseingu, Managementu, Pridruživanju (consortia brandovi) ili izgradnji vlastitih brandova. Rezultati istraživanja trendova brandiranja hotela i prijedlog rješenja doprinose ubrzanju, pojednostavljenju i djelotvornoj primjeni hotelskih brandova u hrvatskom hotelijerstvu, boljem proizvodnom pozicioniranju hotela, osposobljavanju managamenta i vlasnika hotela za podizanje konkurentnosti i kvalitete poslovnog uspjeh hotela. Hotelski brandovi u Hrvatskoj postaju sve traženiji strateški alat za uspješnije tržišno pozicioniranje i natjecanje hotela u globalnoj ekonomiji i konkurentnosti međunarodnog tržišta.

hotelski brandovi, standardi brandova, franšizne naknade (fees), jedinstveni standard ponude franšiza (UFOC – uniform franchise offering circural), trendovi, kvaliteta, konkurentnost.

17 bienalni međunarodni kongres Tourism & Hospitality Industry 2004.

engleski

HOTEL BRANDING TRENDS IN CROATIA

nije evidentirano

hotel brands, franchise fees, uniform franchise offering circural (UFOC), quality, success in business, competitivness

nije evidentirano

Podaci o prilogu

967-986.

objavljeno

Podaci o knjizi

TOURISM & HOSPITALITY INDUSTRY 2004

Ivanović, Zoran

Rijeka: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci

2004.

953-6198-47-9

Povezanost rada

Ekonomija