Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj trgovačkih centara (kao nemjesta) u Zagrebu na nestajanje javnog prostora (CROSBI ID 559473)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Zlatar, Jelena Utjecaj trgovačkih centara (kao nemjesta) u Zagrebu na nestajanje javnog prostora // Mjesto, nemjesto. Interdisciplinarna promišljanja prostora i kulture. 2009

Podaci o odgovornosti

Zlatar, Jelena

hrvatski

Utjecaj trgovačkih centara (kao nemjesta) u Zagrebu na nestajanje javnog prostora

Novi koncepti mjesta u supermodernosti su prostori koji gube svoju povijesnu dimenziju, te nisu okupirani identitetom ili urbanim odnosima, a nazivaju se ne-mjestima (non-places). Trgovački centri (shopping-centres) su jedan od primjera takvih mjesta, a u Hrvatskoj, konkretnije gradu Zagrebu, kroz proces urbane obnove dolazi do njihovog ubrzanog razvoja čime dolazi i do smanjenja javnog prostora (public space). Ovaj rad na primjeru trgovačkih centara u centru Zagreba ukazuje na nestajanje javnih urbanih prostora u korist privatiziranih, te pokazuje na koji način trgovački centri kroz svoja obilježja postaju nova forma prostora, pseudo-javni prostor (semi-public space).

konzumerizam; trgovački centri; urbana obnova; ne-mjesto; javni prostor; pseudo-javni prostor

nije evidentirano

engleski

Influence of shopping centres(as non-places) in Zagreb on the dissapearing of public space

nije evidentirano

consumerism; shopping centres; urban renewal; non-place; public space; semi-public space

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Mjesto, nemjesto. Interdisciplinarna promišljanja prostora i kulture

Podaci o skupu

Od mjesta do ne-mjesta: interdisciplinarna promišljanja prostora i kulture

predavanje

24.09.2009-25.09.2009

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Sociologija