Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Jezično-likovni standardi u početnom čitanju i pisanju hrvatskoga jezika (CROSBI ID 40570)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Vladimir Kuharić Jezično-likovni standardi u početnom čitanju i pisanju hrvatskoga jezika // Rano učenje hrvatskoga jezika 2 / Pavličević-Franić, Dunja ; Bežen, Ante (ur.). Zagreb: Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI) ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 79-98

Podaci o odgovornosti

Vladimir Kuharić

hrvatski

Jezično-likovni standardi u početnom čitanju i pisanju hrvatskoga jezika

Sažetak: Istraživanjem u okviru projekta «Jezično-likovni standardi u početnom čitanju i pisanju na hrvatskom jeziku», analizira se grafičko-tipografski aspekt korpusa hrvatskih povijesnih početnica na latinici tiskanih od 1527. do 1881. godine, i aktualnih alternativnih razgranatih udžbenika hrvatskog jezika za prvi razred osnovne škole koji se primjenjuju u školskoj godini 2007./2008. U čitavom istraživanju kvaliteta tipografije promatra se sa stanovišta komunikacije primjerene dječjoj vizualnoj percepciji. Temeljno mjerilo pri vrijednovanju udžbenika, tipografije i ilustracija je učenik kao subjekt obrazovanja. Mjerila vrjednovanja tipografije za početno čitanje obuhvaćaju vrstu i veličinu slova, razmak između riječi, dužinu redova, razmak između redova i kvalitetu ilustracija. Mjerila za vrjednovanje likovnosti udžbenika su: prikladnost, temeljitost, koherentnost, metodičnost, jedinstvenost.

tipografija, čitkost, ilustracija, prijelom

nije evidentirano

engleski

Language and Art standards in initial Reading and Writing in the Croatian language

nije evidentirano

typography, graphics, illustration, textbook design

nije evidentirano

Podaci o prilogu

79-98.

objavljeno

Podaci o knjizi

Rano učenje hrvatskoga jezika 2

Pavličević-Franić, Dunja ; Bežen, Ante

Zagreb: Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI) ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2009.

978-9537210-18-2

Povezanost rada

Pedagogija