Metode istraživanja u obrazovanju (razredbeni ispiti iz kemije) (CROSBI ID 357328)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Pulić, Ivana
Mrvoš-Sermek, Draginja
hrvatski
Metode istraživanja u obrazovanju (razredbeni ispiti iz kemije)
Cilj rada bio je poučiti buduće profesore kemije metodologiji istraživanja u obrazovanju i na tom temelju razviti vlastite strategije, plan i provedbu istraživanja zadane problematike. 1. Rad sadrži temeljni pregled metoda istraživanja u obrazaovanju. 2. Analizirani su i uspoređeni razredbeni ispiti iz kemije provedeni proteklih godina na nakoliko 'kemijskih' fakulteta po područjima ispitivanja i traženim obrazovnim ishodima. 3. Dobiveni rezultati uspoređeni su s područjima ispitivanja i obrazovnim ishodima traženim na probnoj državnoj maturi iz kemije 2009. godine i s Ispitnim katalogom kemije za prvu državnu maturu 2010. godine.
istraživanje u obrazovanju; kemija; razredbeni ispiti
Navedeni rad metodički je dio u okviru diplomskog rada pod nazivom 'Izučavanje reakcije hesperetina i titanija(IV) spektrofotometrijskom metodom' ; Voditelji: dr. sc. Vlasta Vojković, doc., dr. sc. Gordana Rusak, doc.
engleski
Research methods in education (entrance exams in chemistry)
nije evidentirano
education research; chemistry; entrance exams
nije evidentirano
Podaci o izdanju
42
09.07.2009.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Zagreb