Učeničko razumijevanje pojedinih kemijskih pojmova u osnovnoj školi (CROSBI ID 357324)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Vrbičić, Silvija
Mrvoš-Sermek, Draginja
hrvatski
Učeničko razumijevanje pojedinih kemijskih pojmova u osnovnoj školi
U istraživačkom dijelu ovog rada konstruiran je ispitni materijal, koji se sastoji od autorskih pitanja i pitanja preuzetih iz svjetskih baza konceptualnih testova. Ispitivanje je obuhvatilo razumijevanje pojmova tvar, vrste tvari, građa tvari, razumijevanje pojmova otopina, jednadžba kemijske reakcije i identificiranje nastalih alternativnih koncepata o ispitivanim pojmovima. U istraživanju je sudjelovalo 11 osnovnih škola sa 16 razrednih odjeljenja osmih razreda iz različitih područja Republike Hrvatske i 310 brucoša Prirodoslovno matematičkog fakulteta, Kemijskog odsjeka. Nastavnici koji su ih podučavali, većina njih, bili su u sustavu intenzivne poduke u okviru uvođenja HNOS-a (Hrvatski nacionalni obrazovni standard) od resornog Ministarstva. Prikupljeni podaci bili su obrađeni psihometrijskim metodama. U metodičkom dijelu diplomskog rada predložene su pripreme za provedbu nastavnih jedinica «Otopine» i «Jednadžbe kemijskih reakcija»
alternativni kemijski koncepti ; konceptualno pitanje ; otopine ; jednadžba kemijske reakcije
nije evidentirano
engleski
Students' understanding of specific chemical concepts in elementary school
nije evidentirano
alternative chemical concepts ; concept question ; solution ; equation of chemical reaction
nije evidentirano
Podaci o izdanju
45
15.07.2009.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Zagreb