Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 448258

Učenjem do društva znanja: Teorija i praksa društveno korisnog učenja


Mikelić Preradović, Nives
Učenjem do društva znanja: Teorija i praksa društveno korisnog učenja, Zagreb: Zavod za informacijske studije Odsjeka za informacijske znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2009 (monografija)


Naslov
Učenjem do društva znanja: Teorija i praksa društveno korisnog učenja
(Learning for the knowledge society: theory and practice of service learning)

Autori
Mikelić Preradović, Nives

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Zavod za informacijske studije Odsjeka za informacijske znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2009

Stranica
163

ISBN
978-953-175-338-8

Ključne riječi
društveno korisno učenje; nastavna metoda; društvene potrebe; bolonjski proces
(Service Learning; community-based learning; community informatics; community-engaged learning; teaching and learning methodology; social action; bologna process)

Sažetak
Društveno korisno učenje (DKU, eng. Service Learning) je nastavna metoda koja povezuje akademsku eskpertizu s društvenim potrebama radi produbljivanja procesa učenja, razvoja dugoročnih rješenja konkretnih problema u zajednici te s ciljem stvaranja novog znanja i izgradnje društva znanja. Rezultati istraživanja koja se na fakultetima diljem svijeta provode još od 1993. pokazali su da DKU potiče studente na aktivno učenje i bolje usvajanje natavnog sadržaja te da DKU nije ograničeno na društvene znanosti, nego postiže uspjeh u različitim znanstvenim područjima. Stoga se ova knjiga bavi procesom uvođenja DKU- a u nastavu radi ostvarivanja načela Bolonjskog procesa: pretvorbe Hrvatske u napredno društvo znanja i osiguranja pokretljivosti i zapošljivosti studenata koji završavaju studij. Ova knjiga može poslužiti kao izvor i poticaj za inovaciju nastavnog procesa, razvoj mehanizama poticanja i praćenja kritičkog promišljanja studenata i akademske pismenosti u sklopu projekata DKU-a. Također, njena svrha je biti putokazom za ostvarivanje bolje povezanosti nastavnika i studenata s lokalnom društvenom zajednicom kroz upoznavanje s konkretnim problemima i razvoj metoda rješavanja istih u sklopu nastavnog plana i programa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
130-1301679-1380 - Hrvatska rječnička baština i hrvatski europski identitet (Damir Boras, )
130-1301799-1999 - Oblikovanje i upravljanje javnim znanjem u informacijskom prostoru (Miroslav Tuđman, )

Ustanove
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Nives Mikelić Preradović (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Mikelić Preradović, Nives
Učenjem do društva znanja: Teorija i praksa društveno korisnog učenja, Zagreb: Zavod za informacijske studije Odsjeka za informacijske znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2009 (monografija)
Mikelić Preradović, N. (2009) Učenjem do društva znanja: Teorija i praksa društveno korisnog učenja. Zagreb, Zavod za informacijske studije Odsjeka za informacijske znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.
@book{book, author = {Mikeli\'{c} Preradovi\'{c}, N.}, year = {2009}, pages = {163}, keywords = {Service Learning, community-based learning, community informatics, community-engaged learning, teaching and learning methodology, social action, bologna process}, isbn = {978-953-175-338-8}, title = {Learning for the knowledge society: theory and practice of service learning}, keyword = {Service Learning, community-based learning, community informatics, community-engaged learning, teaching and learning methodology, social action, bologna process}, publisher = {Zavod za informacijske studije Odsjeka za informacijske znanosti Filozofskog fakulteta Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }