Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Poremećaji u ponašanju djece i mladih: perspektiva stručnjaka i perspektiva djece i mladih (CROSBI ID 40540)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Žižak, Antonija ; Koller-Trbović, Nivex ; Jeđud, Ivana Poremećaji u ponašanju djece i mladih: perspektiva stručnjaka i perspektiva djece i mladih // Poremećaji u ponašanju i rizična ponašanja: pristupi i pojmovna određenja / Bašić, Josipa ; Koller-Trbović, Nivex ; Uzelac, Slobodan (ur.). Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2004. str. 119-137

Podaci o odgovornosti

Žižak, Antonija ; Koller-Trbović, Nivex ; Jeđud, Ivana

hrvatski

Poremećaji u ponašanju djece i mladih: perspektiva stručnjaka i perspektiva djece i mladih

Ciljevi rada odnose se na upoznavanje i predstvaljanje definicije i obilježja poremećaja u ponašanju u odnosu na to kako ih vide i prakticiraju stručnajci u svom svakodnevnom radu, ali također i dobivanje uvida u korisničku perspektivu. U tom smislu uzorak sudionika u istraživanju činilo je 32 stručnjaka različitih profila koji rade s djecom i mladima u području obrazovanja i socijalne skrbi te ukupno 22 djece imladih iz 4 različite institucije: odgojnog doma, doma za djecu i osnovne škole.

poremećaji u ponašanju, perspektiva, stručnjaci, djeca i mladi

nije evidentirano

engleski

Behaviour disorders of children and youth: perspective of professionals and perspective of children and youth

nije evidentirano

behaviour disorders, perspective, professionals, children and youth

nije evidentirano

Podaci o prilogu

119-137.

objavljeno

Podaci o knjizi

Poremećaji u ponašanju i rizična ponašanja: pristupi i pojmovna određenja

Bašić, Josipa ; Koller-Trbović, Nivex ; Uzelac, Slobodan

Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2004.

953-6418-24-X

Povezanost rada

Pedagogija