Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Trening komunikacijskih vještina (CROSBI ID 559257)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Žižak, Antonija ; Jeđud, Ivana ; Koller-Trbović, Nivex Trening komunikacijskih vještina // Zbornik radova Međunarodnog znanstvenog i stručnog skupa “Novi komunikacijski izazovi u obrazovanju” / Kadum, Vladimir (ur.). Pula: Visoka učiteljska škola u Puli, 2006. str. 209-218

Podaci o odgovornosti

Žižak, Antonija ; Jeđud, Ivana ; Koller-Trbović, Nivex

hrvatski

Trening komunikacijskih vještina

Sukladno vremenu u kojem živimo i visoko se obrazovanje već duže vrijeme suočava s brojnim novim izazovima. U ovom ćemo se radu osvrnuti na neke od izazova u području komunikacije te način na koji na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu, Studiju socijalne pedagogije (prije poremećaja u ponašanju) na njih odgovaramo. Naime, polazeći od saznanja kako je komunikacija prirodna, spontana i svakodnevna aktivnost, dugo se na svim razinama obrazovanja pa tako i na visokoškolskoj razini zanemarivala potreba njenog "izučavanja". S druge strane stručnjaci koji rade u obrazovanju, a posebice u pomagačkim djelatnostima, u komunikaciji s učenicima/ korisnicima ne samo da grade kvalitetan međuljudski odnos nego je i većina stručnih metoda u tim područjima utemeljena na komunikaciji, posebice verbalnoj. To drugim riječima znači da postoje ozbiljni stručni razlozi za "izučavanje" komunikacije za vrijeme visokoškolskog obrazovanja, ali i prirodna ljudska potreba da se osobne komunikacijske kompetencije stalno razvijaju. Na tim je polazištima utemeljen "Trening komunikacijskih vještina"- izborni kolegij koji sada već ima desetogodišnju tradiciju. Programski kolegij prati osonove komunikacijske teme što je u pripremi novog nastavnog programa rezultiralo kreiranjem još jednog kolegija ("Trening komunikacijskih vještina 2") kojim se osnovne teme proširuju i produbljuju. Načinom izvedbe program slijedi model iskustvenog učenja. Sukladno modelu iskustvenog učenja kolegij se ne ocjenjuje, nema ispita, a 30 sati nastave se realizira u jednome tjednu kao grupni oblik rada. Studentska evaluacija, koja će biti opširnije prikazan au radu, ukazuje na dobru prihvaćenost kolegija i njegova sadržaja, a posebice modifikaciju tardicionalne uloge sveučilišnog nastavnika.

komunikacija; visoko obrazovanje; trening komunikacijskih vještina

nije evidentirano

engleski

Communication Skills Training

nije evidentirano

communication; high education; communication skills training

nije evidentirano

Podaci o prilogu

209-218.

2006.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova Međunarodnog znanstvenog i stručnog skupa “Novi komunikacijski izazovi u obrazovanju”

Kadum, Vladimir

Pula: Visoka učiteljska škola u Puli

953-7191-04-4

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Pedagogija