Školski razvojni plan: mjerljivi pokazatelj kvalitete rada škole (CROSBI ID 559251)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Vranković, Biljana ; Drvodelić (Reberšak), Maja
hrvatski
Školski razvojni plan: mjerljivi pokazatelj kvalitete rada škole
Samovrjednovanje je proces kojim se sustavno prati, analizira i procjenjuje uspješnost sveukupnog rada kako bi se trajno unaprijedila kvaliteta i stvorilo poticajno radno ozračje. Prvo sustavno samovrjednovanje srednjih škola gimnazijskog programa u Hrvatskoj provedeno je nakon prvih nacionalnih ispita u svibnju 2006. godine. Svaka je škola, polazeći od rezultata nacionalnih ispita, započela proces samovrjednovanja u kojemu je ispunila samoevaluacijsko izvješće i unutar njega postavila Školski razvojni plan u kojemu su definirana prioritetna područja unaprjeđenja rada i razvojni ciljevi koji iz njih proizlaze. U ovome su radu prikazani rezultati analize kojoj je bio cilj definirati prioritetna područja i izmjeriti učestalost njihova pojavljivanja i analizirati isto kod 23 škole koje su sudjelovale u Projektu Nacionalni ispiti i samovrjednovanje škola. Kvalitativnom analizom iz 146 Školskih razvojnih planova klasificirano je 20 prioritetnih područja za unaprjeđenje kvalitete rada škole. Rezultati pokazuju da najveći broj škola želi unaprijediti slijedeća područja rada: kvalitetu nastavnog procesa, materijalne uvjete rada i opremanje škola, školsko ozračje, stručno usavršavanje nastavnika i suradnju s različitim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa. Škole u projektu uspostavile su neposrednu kolegijalnu komunikaciju sa suradnicima Mreže podrške samovrjednovanju škola. Komparativnom analizom škola u Projektu koje su imale pomoć suradnika Mreže podrške i kontrolnih škola koje nisu imale pomoć izvana prikazano je kako je ostvarena ta suradnja i koliko su suradnici Mreže doprinijeli razvoju Školskih razvojnih planova.
kvaliteta; samovrjednovanje; školski razvojni plan; prioritetna područja; razvojni ciljevi; suradnik Mreže podrške samovrjednovanju škola
nije evidentirano
engleski
School Development Plan – measurable indicator of school quality assurance
nije evidentirano
quality; self-evaluation; School development plan; priority areas; development goals; Critical friend
nije evidentirano
Podaci o prilogu
411-422.
2008.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Pedagogija i društvo znanja
Cindrić, Mijo ; Domović, Vlatka ; Matijević, Milan
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Podaci o skupu
2nd International Conference on Advanced and Systematic Research: €CNSI – 2008.
predavanje
13.11.2008-14.11.2008
Zadar, Hrvatska