Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Školski razvojni plan: mjerljivi pokazatelj kvalitete rada škole (CROSBI ID 559251)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Vranković, Biljana ; Drvodelić (Reberšak), Maja Školski razvojni plan: mjerljivi pokazatelj kvalitete rada škole // Pedagogija i društvo znanja / Cindrić, Mijo ; Domović, Vlatka ; Matijević, Milan (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 411-422

Podaci o odgovornosti

Vranković, Biljana ; Drvodelić (Reberšak), Maja

hrvatski

Školski razvojni plan: mjerljivi pokazatelj kvalitete rada škole

Samovrjednovanje je proces kojim se sustavno prati, analizira i procjenjuje uspješnost sveukupnog rada kako bi se trajno unaprijedila kvaliteta i stvorilo poticajno radno ozračje. Prvo sustavno samovrjednovanje srednjih škola gimnazijskog programa u Hrvatskoj provedeno je nakon prvih nacionalnih ispita u svibnju 2006. godine. Svaka je škola, polazeći od rezultata nacionalnih ispita, započela proces samovrjednovanja u kojemu je ispunila samoevaluacijsko izvješće i unutar njega postavila Školski razvojni plan u kojemu su definirana prioritetna područja unaprjeđenja rada i razvojni ciljevi koji iz njih proizlaze. U ovome su radu prikazani rezultati analize kojoj je bio cilj definirati prioritetna područja i izmjeriti učestalost njihova pojavljivanja i analizirati isto kod 23 škole koje su sudjelovale u Projektu Nacionalni ispiti i samovrjednovanje škola. Kvalitativnom analizom iz 146 Školskih razvojnih planova klasificirano je 20 prioritetnih područja za unaprjeđenje kvalitete rada škole. Rezultati pokazuju da najveći broj škola želi unaprijediti slijedeća područja rada: kvalitetu nastavnog procesa, materijalne uvjete rada i opremanje škola, školsko ozračje, stručno usavršavanje nastavnika i suradnju s različitim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa. Škole u projektu uspostavile su neposrednu kolegijalnu komunikaciju sa suradnicima Mreže podrške samovrjednovanju škola. Komparativnom analizom škola u Projektu koje su imale pomoć suradnika Mreže podrške i kontrolnih škola koje nisu imale pomoć izvana prikazano je kako je ostvarena ta suradnja i koliko su suradnici Mreže doprinijeli razvoju Školskih razvojnih planova.

kvaliteta; samovrjednovanje; školski razvojni plan; prioritetna područja; razvojni ciljevi; suradnik Mreže podrške samovrjednovanju škola

nije evidentirano

engleski

School Development Plan – measurable indicator of school quality assurance

nije evidentirano

quality; self-evaluation; School development plan; priority areas; development goals; Critical friend

nije evidentirano

Podaci o prilogu

411-422.

2008.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Pedagogija i društvo znanja

Cindrić, Mijo ; Domović, Vlatka ; Matijević, Milan

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Podaci o skupu

2nd International Conference on Advanced and Systematic Research: €CNSI – 2008.

predavanje

13.11.2008-14.11.2008

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija