Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 447745

Izgradnja marke Croata kravata i njezina uloga u stvaranju identiteta Hrvatske


Banko, Martina
Izgradnja marke Croata kravata i njezina uloga u stvaranju identiteta Hrvatske 2009., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka


Naslov
Izgradnja marke Croata kravata i njezina uloga u stvaranju identiteta Hrvatske
(Croata tie's brand development and it's effect on Croatian identity formation)

Autori
Banko, Martina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka

Mjesto
Rijeka

Datum
23.12

Godina
2009

Stranica
67

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
First, Ivana

Ključne riječi
Izgradnja marke; Croata kravata; identitet Hrvatske
(Brand development; Croata tie; Croatian identity)

Sažetak
Svrha istraživanja ovog rada je definirati temeljne značajke - elemente marke koji Croata kravatu čine jednom od najjačih hrvatskih marki, ispitati na koji način organizacija Academia Cravatica gradi robnu marku Croata kravata te analizirati kako takva marka može doprinijeti stvaranju identiteta Hrvatske.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka