Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Malo i srednje poduzetništvo u turizmu: neke europske orijentacije i hrvatska iskustva (CROSBI ID 87523)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Hitrec, Tomislav Malo i srednje poduzetništvo u turizmu: neke europske orijentacije i hrvatska iskustva // Turizam, 48 (2000), 1; 5-12-x

Podaci o odgovornosti

Hitrec, Tomislav

hrvatski

Malo i srednje poduzetništvo u turizmu: neke europske orijentacije i hrvatska iskustva

Nakon uvodnih objašnjenja glede odabira tretirane problematike malih i srednjih poduzeća u ugostiteljsko-turističkom sektoru, autor pruža niz ključnih pokazatelja o njegovoj ulozi u gospodarskoj strukturi integrirane Europe. Razmatra potom pojam i osnovna obilježja tzv. ekonomije malih razmjera s posebnim osvrtom na turističko gospodarstvo. U Europskoj uniji mala i srednja poduzeća imaju lavlji udio, a njihova važnost raste i u tzv. trećem svijetu. S obzirom na zaoštravanje tržišnih uvjeta poslovanja u turizmu mnoge države, pa i EU, poklanja izuzetnu pozornost malim i srednjim poduzećima potičući njihov zamah raznim mjerama turističke i opće ekonomske politike. U tom smislu značajne su preporuke i instrumenti što ih posljednjih godina predlaže EU radi jačanja konkurentske sposobnosti malih i srednjih poduzeća i njihova pozitivnog djelovanja na cijelo nacionalno gospodarstvo. Napokon, autor se sumarno osvrće i na neka hrvatska iskustva o malim i srednjim poduzećima u ugostiteljstvu gdje i unatoč nizu dobrih programskih smjernica, pa i konkretnih projekata, u praksi nisu iskorištene sve realne mogućnosti.

mali i srednje poduzetništvo; ekonomija malih razmjera; turizam; trendovi; Europska unija; Hrvatska

nije evidentirano

engleski

Small and medium-size entreprises in the hospital industry: some European trends and Croatian experiences

nije evidentirano

small and medium-size entreprises; small-scale economy; tourism; trends; European Union; Croatia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

48 (1)

2000.

5-12-x

objavljeno

0494-2639

Povezanost rada

Ekonomija

Indeksiranost