Učenička postignuća u početnome čitanju i pisanju na kraju prvoga razreda osnovne škole (CROSBI ID 559125)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Nemeth-Jajić, Jadranka
hrvatski
Učenička postignuća u početnome čitanju i pisanju na kraju prvoga razreda osnovne škole
Predstavljeni su rezultati istraživanja učeničkih postignuća u početnome čitanju i pisanju s obzirom na tri različite korištene početnice. Osobita pozornost posvećena je brzini i tečnosti čitanja te razumijevanju pročitanoga, brzini, točnosti i urednosti pisanja. Istraživanjem se željelo utvrditi postoji li povezanost između stupnja ovladanosti učenika čitanjem i pisanjem i početnica po kojima su svladavali te vještine.
učenička postignuća u početnome čitanju i pisanju; početnice
nije evidentirano
engleski
Student achievement in initial reading and writing at the end of the first grade of primary school
nije evidentirano
student achievement in initial reading and writing; initial readers
nije evidentirano
Podaci o prilogu
400-414.
2008.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Konferencijski zbornik. Drugi međunarodni specijalizirani znanstveni skup Rano učenje hrvatskoga jezika 2
Pavličević-Franić, Dunja ; Bežen, Ante
Zagreb: Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI) ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
978-953-7210-18-2
Podaci o skupu
Rano učenje hrvatskoga jezika 2
predavanje
13.11.2008-14.11.2008
Zagreb, Hrvatska