Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 446940

Geomarketing Požeško-slavonske županije


Lisjak, Josip
Geomarketing Požeško-slavonske županije 2010., diplomski rad, Geodetski fakultet, Zagreb


Naslov
Geomarketing Požeško-slavonske županije
(Geomarketing in Požega – slavonija district)

Autori
Lisjak, Josip

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Geodetski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
26.02

Godina
2010

Stranica
59

Mentor
Cetl, Vlado

Neposredni voditelj
Cetl, Vlado

Ključne riječi
Geomarketing; GIS; prostorno planiranje; održivi razvoj
(Geomarketing; GIS; spatial planning; sustainable development)

Sažetak
Ovaj diplomski rad je primjer primjene geomarketinga na području Požeško – slavonske županije. Pomoću GIS-a zorno prikazuje prostorne odnose, te time daje izbor rješenja i pomaže u donošenju važnih odluka. Primjena geomarketinga može biti vrlo široka. Koriste ga lokalne samouprave, poslovni subjekti, akademska zajednica i građani.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Geodezija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
0007015

Ustanove
Geodetski fakultet, Zagreb