Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 446857

Kineziološke aktivnosti za razvoj brzine, eksplozivne snage i agilnosti djece predškolske dobi


Biljana Trajkovski Višić; Ognjen Zebić; Hrvoje Podnar; Ela Đekić
Kineziološke aktivnosti za razvoj brzine, eksplozivne snage i agilnosti djece predškolske dobi // 8. godišnja međunarodna konferencija Kondicijska priprema sportaša 2010. / Igor Jukić, Cvita Gregov, Sanja Šalaj, Luka Milanović, Tatjana Trošt-Bobić (ur.).
Zagreb: Kineziološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Udruga kondicijskih trenera Hrvatske, 2010. str. 469-472 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


Naslov
Kineziološke aktivnosti za razvoj brzine, eksplozivne snage i agilnosti djece predškolske dobi

Autori
Biljana Trajkovski Višić ; Ognjen Zebić ; Hrvoje Podnar ; Ela Đekić

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
8. godišnja međunarodna konferencija Kondicijska priprema sportaša 2010. / Igor Jukić, Cvita Gregov, Sanja Šalaj, Luka Milanović, Tatjana Trošt-Bobić - Zagreb : Kineziološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Udruga kondicijskih trenera Hrvatske, 2010, 469-472

Skup
Kondicijska priprema sportaša, Trening brzine, agilnosti i ekspolozivnosti

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 26-27.02. 2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Kineziološke aktivnosti ; snaga ; agilnost ; brzina ; predškolski uzrast

Sažetak
Motorički aktivna djeca, prema velikom broju istraživanja (Campbell, 2006 i Parfitt, 2005) imaju bolje i kvalitetnije razvijena i izražena antropološka obilježja, kognitivna, konativna i socioemocionalna za razliku od djece koja žive sedentarnim načinom života i kod koje se češće i u kasnijoj životnoj dobi pojavljuju različite aberacije i oboljenja (adipozitet, dijabetes, osteoporoza, kardiovaskularna oboljenja itd.).Motoričke sposobnosti je bitno razvijati od najranije dobi (koordinaciju, ravnotežu, fleksibilnost, preciznost, brzinu, snagu) jer nam razvijene sposobnosti služe u što boljem rješavanju i izvođenju motoričkih zadataka te na taj način omogućuju uspješno kretanje.Iz svega navedenog može se zaključiti da je u sportskom radu s djecom predškolske dobi bitno pažljivo odabirati primjerene i zanimljive kineziološke sadržaje, kako bi djeca bila dovoljno dugo motivirana sudjelovati u kineziološkim aktivnostima te na taj način unapređivala svoj motorički razvoj

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Kineziologija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Kineziološki fakultet, Zagreb,
Učiteljski fakultet, Zagreb