Mogućnost ostvarivanja uloge učitelja-akcijskog istraživača posredstvom elektroničkog učenja (CROSBI ID 357149)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Bognar, Branko
Sekulić-Majurec, Ankica
hrvatski
Mogućnost ostvarivanja uloge učitelja-akcijskog istraživača posredstvom elektroničkog učenja
U ovoj disertaciji su prikazani rezultati akcijskog istraživanja koje je bilo usmjereno na pronalaženje mogućnosti osposobljavanja učitelja za ostvarivanje akcijskih istraživanja posredstvom elektroničkog učenja.
akcijsko istraživanje; elektroničko učenje; kritičko prijateljstvo na daljinu; Moodle - sustav za upravljanje tečajevima; virtualna zajednica učenja
nije evidentirano
engleski
Possibilities of enabling teachers to realise action research enquiries by using electronic learning processes
nije evidentirano
action research; distant critical friendship; electronic learning; Moodle - course management system; virtual learning community
nije evidentirano
Podaci o izdanju
473
12.12.2008.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb