Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 446735

Mogućnost ostvarivanja uloge učitelja-akcijskog istraživača posredstvom elektroničkog učenja


Bognar, Branko
Mogućnost ostvarivanja uloge učitelja-akcijskog istraživača posredstvom elektroničkog učenja 2008., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb


Naslov
Mogućnost ostvarivanja uloge učitelja-akcijskog istraživača posredstvom elektroničkog učenja
(Possibilities of enabling teachers to realise action research enquiries by using electronic learning processes)

Autori
Bognar, Branko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
12.12

Godina
2008

Stranica
473

Mentor
Sekulić-Majurec, Ankica

Ključne riječi
Akcijsko istraživanje; elektroničko učenje; kritičko prijateljstvo na daljinu; Moodle - sustav za upravljanje tečajevima; virtualna zajednica učenja
(Action research; distant critical friendship; electronic learning; Moodle - course management system; virtual learning community)

Sažetak
U ovoj disertaciji su prikazani rezultati akcijskog istraživanja koje je bilo usmjereno na pronalaženje mogućnosti osposobljavanja učitelja za ostvarivanje akcijskih istraživanja posredstvom elektroničkog učenja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
245-1221170-1063 - Razvoj stvaralaštva u cjeloživotnoj edukaciji učitelja (Branko Bognar, )

Ustanove
Filozofski fakultet, Zagreb

Autor s matičnim brojem:
Branko Bognar, (265811)