Percepcija eko-tema u dizajnu modne odjeće za mlade (CROSBI ID 159149)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Pibernik, Jesenka ; Brozović, Maja ; Dolić, Jurica
hrvatski
Percepcija eko-tema u dizajnu modne odjeće za mlade
Cilj ove studije je istražiti percepciju medijske reprezentacije eko-mode u usporedbi s dizajnom odjeće inspirirane urbanim načinom života, te utvrditi da li su vrijednosni stavovi ispitanika o održanju zdravog okoliša u skladu s tom percepcijom. Termin eko-moda odnosi se na modnu odjeću izrađenu iz materijala neškodljivih za okoliš uz primjenu odgovornih tehnika proizvodnje. Prema medijskoj zastupljenosti u svim sferama kulture i privrede, eko-moda predstavlja suvremeni trend. Potrebno je utvrditi na koji način publika interpretira „vizualni govor“ kojim se medijski prezentira eko-moda, te da li je taj govor publici atraktivan. Kako bi se utvrdili estetski stavovi ispitanika prema vizualnoj reprezentaciji eko mode u medijima, anketnim istraživanjem je utvrđen stupanj vizualne interesantnosti koji prirodom inspirirani modni dizajn izaziva kod ispitanika kao i dizajn inspiriran urbanim načinom života.
eko-moda; percepcija; ekološka svijest; estetski stavovi
nije evidentirano
engleski
Perception of eco-matters in designing fashion wear for the young
nije evidentirano
eco-fashion; perception; ecological awarness; aestetic attitudes
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Grafička tehnologija, Tekstilna tehnologija