Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Percepcija eko-tema u dizajnu modne odjeće za mlade (CROSBI ID 159149)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Pibernik, Jesenka ; Brozović, Maja ; Dolić, Jurica Percepcija eko-tema u dizajnu modne odjeće za mlade // Tekstil : časopis za tekstilnu tehnologiju i konfekciju, 58 (2009), 1-2; 1-10

Podaci o odgovornosti

Pibernik, Jesenka ; Brozović, Maja ; Dolić, Jurica

hrvatski

Percepcija eko-tema u dizajnu modne odjeće za mlade

Cilj ove studije je istražiti percepciju medijske reprezentacije eko-mode u usporedbi s dizajnom odjeće inspirirane urbanim načinom života, te utvrditi da li su vrijednosni stavovi ispitanika o održanju zdravog okoliša u skladu s tom percepcijom. Termin eko-moda odnosi se na modnu odjeću izrađenu iz materijala neškodljivih za okoliš uz primjenu odgovornih tehnika proizvodnje. Prema medijskoj zastupljenosti u svim sferama kulture i privrede, eko-moda predstavlja suvremeni trend. Potrebno je utvrditi na koji način publika interpretira „vizualni govor“ kojim se medijski prezentira eko-moda, te da li je taj govor publici atraktivan. Kako bi se utvrdili estetski stavovi ispitanika prema vizualnoj reprezentaciji eko mode u medijima, anketnim istraživanjem je utvrđen stupanj vizualne interesantnosti koji prirodom inspirirani modni dizajn izaziva kod ispitanika kao i dizajn inspiriran urbanim načinom života.

eko-moda; percepcija; ekološka svijest; estetski stavovi

nije evidentirano

engleski

Perception of eco-matters in designing fashion wear for the young

nije evidentirano

eco-fashion; perception; ecological awarness; aestetic attitudes

nije evidentirano

Podaci o izdanju

58 (1-2)

2009.

1-10

objavljeno

0492-5882

Povezanost rada

Grafička tehnologija, Tekstilna tehnologija

Indeksiranost