Upravljanje marketingom konzultantskih usluga u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 357010)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Blašković, Tanja
Grbac, Bruno
hrvatski
Upravljanje marketingom konzultantskih usluga u Republici Hrvatskoj
Svrha ovoga znanstvenoga magistarskog rada je pojmovno odrediti te istražiti i analizirati relevantne odrednice konzultantskih usluga iz područja poslovnog upravljanja, utvrditi pretpostavke djelotvornog upravljanja tim uslugama. Analizirati značaj konzultantskih usluga za razvoj poduzetništva u Hrvatskoj kao i razloge neadekvatne potražnje ciljnog tržišta za tim uslugama. Pored općih osnovnih načela znanstveno-istraživačkog rada, tj. širenja znanstvene spoznaje i dokazivanja postavljene hipoteze cilj je ovoga istraživanja formulirati dobivene rezultate teorijskog i empirijskog istraživanja i predložiti model upravljanja marketingom za konzultantske usluge a u svrhu širenja njihovog korištenja radi unapređenja poslovanja poduzetničkih subjekata u Republici Hrvatskoj.
upravljanje; marketing; konzultantske usluge
nije evidentirano
engleski
Managing management of consulting services in Republic of Croatia
nije evidentirano
management; marketing; consultory services
nije evidentirano
Podaci o izdanju
178
16.02.2010.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka