Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Nacionalni kurikulum i glazbeno obrazovanje budućih učitelja (CROSBI ID 558684)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Svalina, Vesna ; Škojo, Tihana Nacionalni kurikulum i glazbeno obrazovanje budućih učitelja // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena / Vidulin-Orbanić, Sabina (ur.). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2009. str. 115-132

Podaci o odgovornosti

Svalina, Vesna ; Škojo, Tihana

hrvatski

Nacionalni kurikulum i glazbeno obrazovanje budućih učitelja

Donošenjem Nacionalnog okvirnog kurikuluma u Hrvatskoj se napušta tradicionalni pristup odgoju i obrazovanju temeljen prvenstveno na nastavnim programima kojima se strogo propisuje što učitelji trebaju podučavati učenike tijekom jedne školske godine. U novom kurikulumskom pristupu primarni cilj odgoja i obrazovanja više nije prenošenje znanja nego razvoj učeničkih kompetencija. Temeljem ovakvog pristupa i glazbena je nastava u osnovnim općeobrazovnim školama dobila novu programsku koncepciju. Verbalna su znanja svedena na najmanju mjeru, ne inzistira se više na glazbenom opismenjivanju, a u prvi plan dolazi sama glazba i njeno upoznavanje slušanjem ili aktivnim muziciranjem. Glazbenu je nastavu u općeobrazovnoj školi moguće izvoditi u skladu s novim kurikulumskim pristupom pod uvjetom da se i u glazbenom obrazovanju budućih učitelja velika pažnja posvećuje praktičnom bavljenju glazbom i upoznavanju same glazbe. Ako se njihovo glazbeno obrazovanje temelji prije svega na usvajanju tzv. teorijskih znanja i znanja o glazbi (verbalnih znanja), u školama se i dalje neće događati neke bitne promjene. Učenike je moguće kvalitetno uvoditi u različite glazbene aktivnosti jedino ako su i učitelji sami stekli određene glazbene vještine.

nacionalni kurikulum ; kompetencije ; glazbena nastava ; glazbeno obrazovanje budućih učitelja

nije evidentirano

engleski

National Curriculum and music education of future teachers

nije evidentirano

national curriculum ; competencies ; teaching music ; musical education of future teachers

nije evidentirano

Podaci o prilogu

115-132.

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena

Vidulin-Orbanić, Sabina

Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

978-953-7498-25-2

Podaci o skupu

MEĐUNARODNI simpozij glazbenih pedagoga Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena

predavanje

25.09.2009-26.09.2009

Pula, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija