Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 445167

Kreativni pristup u glazbenom obrazovanju budućih učitelja


Svalina, Vesna
Kreativni pristup u glazbenom obrazovanju budućih učitelja // Poticanje stvaralaštva u odgoju i obrazovanju / Munk, Krešimir (ur.).
Zagreb: Profil International, 2009. str. 93-106 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 445167 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kreativni pristup u glazbenom obrazovanju budućih učitelja
(Creative approach to music education of future teachers)

Autori
Svalina, Vesna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Poticanje stvaralaštva u odgoju i obrazovanju / Munk, Krešimir - Zagreb : Profil International, 2009, 93-106

ISBN
978-953-12-1143-7

Skup
Međunarodna konferencija "Stvaralački pristup osposobljavanju učitelja"

Mjesto i datum
Požega, Republika Hrvatska, 28.-30.09. 2009

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
kreativnost u nastavi; budući učitelji; glazbena nastava; kreativno izražavanje studenata; glazbeno stvaralaštvo
(creativity in teaching; future teachers; music education; creative expression of students; musical creativity)

Sažetak
Škola može biti važan činitelj razvoja kreativnosti kod učenika ukoliko se kreativnost u njoj sustavno razvija. I u glazbenoj nastavi moguće je dati mnogo više prilike učenicima za kreativno izražavanje, pogotovo kroz glazbenu improvizaciju. Ipak, postavlja se pitanje jesu li učitelji inicijalnog obrazovanja dovoljno osposobljeni za provođenje takvih aktivnosti s učenicima budući da većina nije imala priliku u njima i sama sudjelovati u ranijem školovanju ili tijekom studija. Ako se studentima ne omogućuje da aktivno sudjeluju u aktivnostima koje će provoditi i sami s učenicima, nego ih se samo na verbalan način upoznaje s mogućim načinima poedagoškog djelovanja na glazbenoj nastavi, oni ne mogu kompetentno voditi učenike kroz takve aktivnosti, bez obzira na to što su tijekom studija bili informirani o mogućnosti takvoga pristupa. U ovom radu opisano je istraživanje koje se bavilo pitanjem mogućnosti aktivnog uključivanja studenata u glazbene aktivnosti i u glazbenu improvizaciju u okviru kolegija Teorija glazbe. Rezultati pokazuju kako se studenti vrlo rado uključuju u sve aktivnosti kojima se nastoji poticati njihova kreativnost te da su izuzetno zadovoljni takvom nastavom. Dio studenata ističe kako će im sudjelovanje u svim aktivnostima koje su provođene u nastavi Teorije glazbe koristiti i u njihovom budućem pedagoškom djelovanju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
245-1221170-1063 - Razvoj stvaralaštva u cjeloživotnoj edukaciji učitelja (Bognar, Branko, MZOS ) ( POIROT)

Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Vesna Svalina (autor)


Citiraj ovu publikaciju

Svalina, Vesna
Kreativni pristup u glazbenom obrazovanju budućih učitelja // Poticanje stvaralaštva u odgoju i obrazovanju / Munk, Krešimir (ur.).
Zagreb: Profil International, 2009. str. 93-106 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Svalina, V. (2009) Kreativni pristup u glazbenom obrazovanju budućih učitelja. U: Munk, K. (ur.)Poticanje stvaralaštva u odgoju i obrazovanju.
@article{article, author = {Svalina, V.}, editor = {Munk, K.}, year = {2009}, pages = {93-106}, keywords = {kreativnost u nastavi, budu\'{c}i u\v{c}itelji, glazbena nastava, kreativno izra\v{z}avanje studenata, glazbeno stvarala\v{s}tvo}, isbn = {978-953-12-1143-7}, title = {Kreativni pristup u glazbenom obrazovanju budu\'{c}ih u\v{c}itelja}, keyword = {kreativnost u nastavi, budu\'{c}i u\v{c}itelji, glazbena nastava, kreativno izra\v{z}avanje studenata, glazbeno stvarala\v{s}tvo}, publisher = {Profil International}, publisherplace = {Po\v{z}ega, Republika Hrvatska} }
@article{article, author = {Svalina, V.}, editor = {Munk, K.}, year = {2009}, pages = {93-106}, keywords = {creativity in teaching, future teachers, music education, creative expression of students, musical creativity}, isbn = {978-953-12-1143-7}, title = {Creative approach to music education of future teachers}, keyword = {creativity in teaching, future teachers, music education, creative expression of students, musical creativity}, publisher = {Profil International}, publisherplace = {Po\v{z}ega, Republika Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font