Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Upravljanje marketingom, marketinška okolina i analiza stanja (CROSBI ID 40424)

Prilog u knjizi | stručni rad

Begičević, Nina Upravljanje marketingom, marketinška okolina i analiza stanja // Projekti u znanosti i razvoju, Europski programi / Divjak, Blaženka (ur.). Varaždin, 2009. str. 174-180

Podaci o odgovornosti

Begičević, Nina

hrvatski

Upravljanje marketingom, marketinška okolina i analiza stanja

Koncepcija upravljanja marketingom sastoji se od tri ravnopravna dijela: orijentacije na sustav, orijentacije na cilj i orijentacije na korisnika. Svaka navedena orijentacija objasnit će se u kontekstu rezultata projekta kao proizvoda ili usluge koja se nudi tržištu.U osmišljavanju marketinške strategije i taktike treba uzeti u obzir rezultate vanjske i unutarnje provjere trenutačnog internog stanja i stanja u okolini. Marketinška okolina je određena politikom, gospodarstvom, društvenim i tehnološkim utjecajem i razvojem te spoznajama institucije o vlastitu mjestu na tržištu (ciljno tržište i konkurencija) i svojim korisnicima. SWOT analiza (Strenght, Weakness, Opportunity, Threats) ima za cilj određivanje internih i eksternih činitelja koji čine opasnosti i prigode na tržištu uz jasno identificiranje tvrtkinih snaga i slabosti. Sljedeći korak po obavljenoj SWOT analizi može biti proces rangiranja svakog činitelja prema važnosti, tj. utjecaju, npr. opasnosti mogu biti rangirane prema vjerojatnostima događaja i posljedicama. Tu se mogu primijeniti i metode za višekriterijsko odlučivanje, primjerice AHP metoda

marketing, međunarodni projekti

nije evidentirano

engleski

Marketing management

nije evidentirano

marketing, international projects

nije evidentirano

Podaci o prilogu

174-180.

objavljeno

Podaci o knjizi

Projekti u znanosti i razvoju, Europski programi

Divjak, Blaženka

Varaždin:

2009.

978-953-7304-58-4

Povezanost rada

nije evidentirano