Upravljanje marketingom, marketinška okolina i analiza stanja (CROSBI ID 40424)
Prilog u knjizi | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Begičević, Nina
hrvatski
Upravljanje marketingom, marketinška okolina i analiza stanja
Koncepcija upravljanja marketingom sastoji se od tri ravnopravna dijela: orijentacije na sustav, orijentacije na cilj i orijentacije na korisnika. Svaka navedena orijentacija objasnit će se u kontekstu rezultata projekta kao proizvoda ili usluge koja se nudi tržištu.U osmišljavanju marketinške strategije i taktike treba uzeti u obzir rezultate vanjske i unutarnje provjere trenutačnog internog stanja i stanja u okolini. Marketinška okolina je određena politikom, gospodarstvom, društvenim i tehnološkim utjecajem i razvojem te spoznajama institucije o vlastitu mjestu na tržištu (ciljno tržište i konkurencija) i svojim korisnicima. SWOT analiza (Strenght, Weakness, Opportunity, Threats) ima za cilj određivanje internih i eksternih činitelja koji čine opasnosti i prigode na tržištu uz jasno identificiranje tvrtkinih snaga i slabosti. Sljedeći korak po obavljenoj SWOT analizi može biti proces rangiranja svakog činitelja prema važnosti, tj. utjecaju, npr. opasnosti mogu biti rangirane prema vjerojatnostima događaja i posljedicama. Tu se mogu primijeniti i metode za višekriterijsko odlučivanje, primjerice AHP metoda
marketing, međunarodni projekti
nije evidentirano
engleski
Marketing management
nije evidentirano
marketing, international projects
nije evidentirano
Podaci o prilogu
174-180.
objavljeno
Podaci o knjizi
Projekti u znanosti i razvoju, Europski programi
Divjak, Blaženka
Varaždin:
2009.
978-953-7304-58-4