Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 444886

Upravljanje marketingom, marketinška okolina i analiza stanja


Begičević, Nina
Upravljanje marketingom, marketinška okolina i analiza stanja // Projekti u znanosti i razvoju, Europski programi / Divjak, Blaženka (ur.).
Varaždin: TIVA Tiskara Varaždin, 2009. str. 174-180


Naslov
Upravljanje marketingom, marketinška okolina i analiza stanja
(Marketing management)

Autori
Begičević, Nina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Projekti u znanosti i razvoju, Europski programi

Urednik/ci
Divjak, Blaženka

Izdavač
TIVA Tiskara Varaždin

Grad
Varaždin

Godina
2009

Raspon stranica
174-180

ISBN
978-953-7304-58-4

Ključne riječi
marketing, međunarodni projekti
(marketing, international projects)

Sažetak
Koncepcija upravljanja marketingom sastoji se od tri ravnopravna dijela: orijentacije na sustav, orijentacije na cilj i orijentacije na korisnika. Svaka navedena orijentacija objasnit će se u kontekstu rezultata projekta kao proizvoda ili usluge koja se nudi tržištu.U osmišljavanju marketinške strategije i taktike treba uzeti u obzir rezultate vanjske i unutarnje provjere trenutačnog internog stanja i stanja u okolini. Marketinška okolina je određena politikom, gospodarstvom, društvenim i tehnološkim utjecajem i razvojem te spoznajama institucije o vlastitu mjestu na tržištu (ciljno tržište i konkurencija) i svojim korisnicima. SWOT analiza (Strenght, Weakness, Opportunity, Threats) ima za cilj određivanje internih i eksternih činitelja koji čine opasnosti i prigode na tržištu uz jasno identificiranje tvrtkinih snaga i slabosti. Sljedeći korak po obavljenoj SWOT analizi može biti proces rangiranja svakog činitelja prema važnosti, tj. utjecaju, npr. opasnosti mogu biti rangirane prema vjerojatnostima događaja i posljedicama. Tu se mogu primijeniti i metode za višekriterijsko odlučivanje, primjerice AHP metoda

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Nina Begičević Ređep (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Begičević, Nina
Upravljanje marketingom, marketinška okolina i analiza stanja // Projekti u znanosti i razvoju, Europski programi / Divjak, Blaženka (ur.).
Varaždin: TIVA Tiskara Varaždin, 2009. str. 174-180
Begičević, N. (2009) Upravljanje marketingom, marketinška okolina i analiza stanja. U: Divjak, B. (ur.) Projekti u znanosti i razvoju, Europski programi. Varaždin, TIVA Tiskara Varaždin, str. 174-180.
@inbook{inbook, author = {Begi\v{c}evi\'{c}, N.}, editor = {Divjak, B.}, year = {2009}, pages = {174-180}, keywords = {marketing, international projects}, isbn = {978-953-7304-58-4}, title = {Marketing management}, keyword = {marketing, international projects}, publisher = {TIVA Tiskara Vara\v{z}din}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }