Publicistički stil – problematizacija pojma (CROSBI ID 558604)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Badurina, Lada ; Kovačević, Marina
hrvatski
Publicistički stil – problematizacija pojma
Publicističkome se stilu hrvatskoga standardnog jezika pristupa kao jednom od podsustava standardnog jezika kao cjeline, ali se istodobno uočava velika raznorodnost tekstova koji se, uvjetno, u većoj ili manjoj mjeri, smatraju njegovim reprezentantima. U publicističkim se tekstovima obilato pojavljuju značajke i drugih funkcionalnih stilova standardnoga jezika (ovisno o tematskoj okosnici, mediju, mjestu objavljivanja i sl.). U tom je smislu sam pojam publicističkoga stila više potkrijepljen vanjskom formom - medijem (objavljivanjem u novinama, na radiju i televiziji) negoli unutrašnjom kongruentnošću s obzirom na uporabu jezičnih sredstava.
hrvatski jezik ; publicistički stil
nije evidentirano
engleski
The problems related to the language of the media
nije evidentirano
Croatian language ; journalistic/publicistic style
nije evidentirano
Podaci o prilogu
19-27.
2000.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Riječki filološki dani, Zbornik radova 3
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
953-6104-02-4
Podaci o skupu
Riječki filološki dani 4
predavanje
09.11.2000-11.11.2000
Rijeka, Hrvatska