Razvoj mjernih ljestvica za mjerenje specifičnih elemenata marketinškog miksa usluga (CROSBI ID 158833)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje
Podaci o odgovornosti
Rajh, Edo
hrvatski
Razvoj mjernih ljestvica za mjerenje specifičnih elemenata marketinškog miksa usluga
Svrha provedenog istraživanja je razvijanje mjernih ljestvica za mjerenje specifičnih elemenata marketinškog miksa usluga: procesa pružanja usluga, fizičkog izgleda mjesta pružanja usluga i zaposlenika. Analizirana je psihometrijska adekvatnost početnog skupa tvrdnji, i to procjenom pouzdanosti, konvergentne i diskriminantne valjanosti i dimenzionalnosti početnog skupa tvrdnji. U analizi je primijenjen Cronbachov alfa koeficijent, te eksplorativna i konfirmativna faktorska analiza. Rezultati istraživanja upućuju na zaključak da razvijene mjerne ljestvice posjeduju zadovoljavajuće psihometrijske karakteristike, i to pouzdanosti, konvergentne i diskriminantne valjanosti, te jednodimenzionalnosti.
usluge ; marketinški miks ; mjerne ljestvice ; pouzdanost ; valjanost
nije evidentirano
engleski
Development of Scales for Measuring Specific Elements of the Services Marketing Mix
nije evidentirano
services ; marketing mix ; measurement scales ; reliability ; validity
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Ekonomija