Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Razvoj mjernih ljestvica za mjerenje specifičnih elemenata marketinškog miksa usluga (CROSBI ID 158833)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Rajh, Edo Razvoj mjernih ljestvica za mjerenje specifičnih elemenata marketinškog miksa usluga // Ekonomski vjesnik, 22 (2009), 2; 340-350

Podaci o odgovornosti

Rajh, Edo

hrvatski

Razvoj mjernih ljestvica za mjerenje specifičnih elemenata marketinškog miksa usluga

Svrha provedenog istraživanja je razvijanje mjernih ljestvica za mjerenje specifičnih elemenata marketinškog miksa usluga: procesa pružanja usluga, fizičkog izgleda mjesta pružanja usluga i zaposlenika. Analizirana je psihometrijska adekvatnost početnog skupa tvrdnji, i to procjenom pouzdanosti, konvergentne i diskriminantne valjanosti i dimenzionalnosti početnog skupa tvrdnji. U analizi je primijenjen Cronbachov alfa koeficijent, te eksplorativna i konfirmativna faktorska analiza. Rezultati istraživanja upućuju na zaključak da razvijene mjerne ljestvice posjeduju zadovoljavajuće psihometrijske karakteristike, i to pouzdanosti, konvergentne i diskriminantne valjanosti, te jednodimenzionalnosti.

usluge ; marketinški miks ; mjerne ljestvice ; pouzdanost ; valjanost

nije evidentirano

engleski

Development of Scales for Measuring Specific Elements of the Services Marketing Mix

nije evidentirano

services ; marketing mix ; measurement scales ; reliability ; validity

nije evidentirano

Podaci o izdanju

22 (2)

2009.

340-350

objavljeno

0353-359X

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice