Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Poticanje motivacije učenika u nastavi fiziologije čovjeka (CROSBI ID 558508)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Kapov, Sunčana ; Garašić, Diana Poticanje motivacije učenika u nastavi fiziologije čovjeka // Zbornik sažetaka 10. Hrvatskog biološkog kongresa / Besendorfer, Višnja ; Kopjar, Nevenka ; Vidaković-Cifrek, Željka et al. (ur.). Zagreb: Hrvatsko biološko društvo, 2009. str. 344-345

Podaci o odgovornosti

Kapov, Sunčana ; Garašić, Diana

hrvatski

Poticanje motivacije učenika u nastavi fiziologije čovjeka

Postoje dijelovi programa nastave biologije koji su većini učenika zanimljivi, ali ne nužno i svima razumljivi. Fiziologija čovjeka, mjereno kriterijem interesa kojeg i bez posebnog poticaja pobuđuje u okviru građe i funkcije, najveću motivaciju usmjerava prema temama vezanim uz zdravlje. Taj učenički interes može se iskoristiti kao motivacija za obradu određene teme, usvajanje novih sadržaja, ponavljanje, ali i za provjeru znanja. Zadatak biologije nije priprema za studij medicine i nema smisla napamet učiti u udžbeniku navedene bolesti niti njihove simptome, ali zato mogu izvrsno poslužiti kao poveznica stvarnog života i obaveznih nastavnih sadržaja. Cilj istraživanja bio je utvrditi kako poticajni tekstovi u obliku priča s opisom nekih životnih situacija utječu na motiviranost učenika da sami potraže odgovore na neka postavljena pitanja. Istraživanje je provedeno u razdoblju od 2007. do 2009. godine sa učenicima 8. razreda OŠ i 3. razreda gimnazije. Anketna ispitivanja ukazuju na izrazito zadovoljstvo učenika pri rješavanju problemskih zadataka, a može se uočiti i porast ocjene iz biologije za sadržaje koji su uključili problemske zadatke, posebno kod učenika koji slabije savladavaju reproduktivnu razinu znanja. Evidentan je porast razumijevanja obaveznih sadržaja i postizanja viših razina ishoda učenja.

fiziologija čovjeka; interes učenika; poticajni tekstovi; problemski zadaci

nije evidentirano

engleski

Encouraging student motivation in teaching human physiology

nije evidentirano

human physiology; the interest of students; stimulus; problem-solving

nije evidentirano

Podaci o prilogu

344-345.

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik sažetaka 10. Hrvatskog biološkog kongresa

Besendorfer, Višnja ; Kopjar, Nevenka ; Vidaković-Cifrek, Željka ; Tkalec, Mirta ; Bauer, Nataša ; Lukša, Žaklin

Zagreb: Hrvatsko biološko društvo

Podaci o skupu

10. Hrvatski biološki kongres

poster

14.09.2009-29.09.2009

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Biologija